Gå til innhold

Hacket på facebook


Anbefalte innlegg

Er det noen seriøse snille folk som kan hjelpe meg?

 

Jeg er blitt hacket på facebook å kasta ut av hele bruker kontoen min. Har prøvd å resette passorde,laget nytt osv men det fungerer ikke jeg kommer overhodet ikke inn. Til og med bilde mitt å navnet mitt alt er endra der inne sier venninna mi nå.

Å hjelpesentere får jeg ikke noe hjelp i fra i det hele tatt,å jeg får ikke laga meg ny bruker konto for mailen min er jo i bruk på den jeg har,er det noen som kan være så snille å hjelpe meg??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei har ikke det. JEg prøvde å lage ny brukerkonto men det virker ikke fordi den jeg har er aktivert fortsatt. Å når jeg ikke får tak i noen fra facebook folka så får jeg jo ikke gjort noe heller. Når jeg prøver å logge meg inn kommer mailen min opp men med ett helt anna navn å bilde.

 

Har ikke motatt noen mailer anna enn di som er fra facebook som jeg har prøvd å bytte passord.

Lenke til kommentar

Du må være litt mer tydelig. Kommer du inn på facebook eller ikke?

 

Når en konto blir hacket er det standard at navn, kontaktinformasjon, innhold osv blir endret. Så om du kommer inn, som du sier du gjør, så må du oppdatere denne informasjonen igjen slik at den er korrekt. Samtidig bør du også informere vennene dine om hva som har skjedd, og at om de har fått noen ubehagelige eller merkelige meldinger fra deg så skal disse slettes.

 

Samtidig sjekker du også vennelista di, og hvilke programmer som har tilgang til profilen din.

Lenke til kommentar

Nei jeg kommer ikke inn jeg kommer til innloggingssiden å kommer ikke lenger. Har fått ei venninne av meg til å informere alle vennene mine på engelsk å norsk om at sia mi er hacket å at det ikke er meg. Har ikke sett noe anna enn innlogings sia på noen timer nå,uansett hva jeg prøver så får jeg samme resultat at ingenting stemmer å jeg får ikke laga ny profil pga mailen min er jo der. Men har endra passord på mail å alt anna jeg har.

Lenke til kommentar

Du må være tydeligere.

 

1. Hva skjer når du trykker glemt passord?

1a) Du får ingen e-post.

1b) Du får en e-post, men skjønner ikke hva du skal gjøre -> post

den her.

1c) Du får en e-post med nytt passord men det funker ikke.

 

2. Har du scannet pcen for evt. Keyloggers eller andre virus?

 

Sikker på at du ikke blander @hotmail.no/@hotmail.com osv.?

Lenke til kommentar

Hva betyr "Jeg får beskjed om at det ikke er meg"?

 

Gjør følgende:

1. Prøv å logge inn på facebook som vanlig - legg ut feilmeldingen ordrett her.

2. Hvis det ikke går å logge seg inn, velg "Forgot your password?", og skriv inn korrekt epost-adresse eller telefonnummer. Får du feilmelding, så legg ut den her

Lenke til kommentar

Jeg får opp når jeg logger inn : EPOST KONTOEN DIN HAR BLITT HACKET! Det er det jeg får opp.

 

Når jeg logger meg inn får jeg : EPOST KONTOEN DIN HAR BLITT HACKET! Så får jeg opp at jeg kan endre passord så gjør jeg det..

 

Å logger meg inn igjen,så får jeg: EPOST KONTOEN DIN HAR BLITT HACKET gå til hjelpe sentere,jeg går til hjelpe senteret å kommer meg inn på der jeg kan melde ifra om hacking å får beskjed om at: Er dette svaret nyttig? JA NEI trykker jeg å velger ja så får jeg Takk for din hjelp!

 

Du må være tydeligere.

 

1. Hva skjer når du trykker glemt passord?

1a) Du får ingen e-post.

1b) Du får en e-post, men skjønner ikke hva du skal gjøre -> post

den her.

1c) Du får en e-post med nytt passord men det funker ikke.

 

2. Har du scannet pcen for evt. Keyloggers eller andre virus?

 

Sikker på at du ikke blander @hotmail.no/@hotmail.com osv.?

 

Jeg får en epost,å jeg får bytta passord men det jeg limte inn under får jeg da også!

 

Jeg får opp når jeg logger inn : EPOST KONTOEN DIN HAR BLITT HACKET! Det er det jeg får opp.

 

Når jeg logger meg inn får jeg : EPOST KONTOEN DIN HAR BLITT HACKET! Så får jeg opp at jeg kan endre passord så gjør jeg det..

 

Å logger meg inn igjen,så får jeg: EPOST KONTOEN DIN HAR BLITT HACKET gå til hjelpe sentere,jeg går til hjelpe senteret å kommer meg inn på der jeg kan melde ifra om hacking å får beskjed om at: Er dette svaret nyttig? JA NEI trykker jeg å velger ja så får jeg Takk for din hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...