Gå til innhold

få tilbake sixpacken med Kreatin? (: (bilde)


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå altså kjøpt meg en boks med Kreatin fra beast sport nutrition:

 

image_27743_450_white.jpg

 

her står det pittelitt om det

 

De siste 2 månene har jeg ikke kunnet trent pga jeg bristet noen ribbein. Begynte sist uke med treningen igjen :)

 

men vertfall, tilbake til sak!

Jeg lurer da på om jeg kan få tilbake de synlige magemusklene mens jeg bruker kreatin? Jeg drikker veldig mye vann og lurer på om dette kan forårsake såkalt "blaoting"?

har dette mye å si på synligheten av magemusklene?

 

her har dere et bilde av meg nå:

 

bildedisk.jpg

 

som dere ser har jeg samla opp en del fett rundt magen.

Burde jeg slutte med kreatin hvis jeg vil bli synlig igjen? :w00t:

 

(lurer dere på hvorfor bildet er blurry, er det bare siden jeg har vasket speilet litt i photoshop)

Endret av Aksel114
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når brukes kreatin?

"Kreatin brukes hele året uansett målsetting.

Kreatin er med på å hindre tap av muskelmasse så det overgår en eventuell fordel med å tømme muskelen for energisubstrater i forhold til fettforbrenning."

 

"Kreatin bidrar til å generere energi. Når ATP mister et fosfatmolekyl, og blir til adenosin difosfat (ADP), må det konverteres tilbake til ATP for å produsere energi. Kreatin blir lagret i det menneskelige legemet som kreatinfosfat (CP), også kalt fosfokreatin. Når ATP er uttappet, kan det bli ladet på nytt av CP. Dvs. CP donerer fosfatmolekyler til ADP`et, og gjør det til ATP igjen. En øket ansamling CP betyr raskere og større omlading av ATP, hvilket betyr at mer arbeid kan utføres."

 

Kreatin gir musklene raskere restitusjon, samtidig som musklene får litt mer "eksplosiv" kraft. For eksempel at du kanskje klarer 1-2 repetisjoner mer.

 

Jeg tror ikke at kreatin i seg selv vil gi deg six-pack.

Lenke til kommentar

 

Jeg tror ikke at kreatin i seg selv vil gi deg six-pack.

 

Var ikke ment på den måten :-) trener tre styrke og to kondiss i uka.

Hvet ar kreatinen ikke vil gi meg sixpack i seg selv, mn vil den på noen måte hindre/utsette sixpacken på noe vis? (bloating effekten feks.)

Noen som har erfaringer?

 

Skrevet på galaxy tab, beklager skrivefeil

Lenke til kommentar

Alle typer kosttilskudd og proteinpulvre vil gjøre deg "bloated" hvis du ikke trener ofte.

Kreatin gjør deg bloated uansett hvor mye du trener, og proteinpulver er da ikke forskjellig fra annen mat. Hvordan mener du proteinpulver gjør deg bloated?

Det finnes ganske mange kosttilskudd som ikke gjør deg oppblåst. Mener du f. eks. tran eller vitaminbjørner gjør deg oppblåst?

Lenke til kommentar

Er ikke mye fett på den kroppen der, så du trenger vel bare trene litt så kommer den av seg selv.

 

My 2 cent: Drit i sixpack og bygg muskler i overkropp. Større armer, skuldre og brystkasse ser mye bedre ut enn å være syltynn med sixpack. Sjelden man får vist frem sixpacken, tighte t-skjorter og en biff overkropp ser mye bedre ut :)

Lenke til kommentar

Er ikke mye fett på den kroppen der, så du trenger vel bare trene litt så kommer den av seg selv.

 

My 2 cent: Drit i sixpack og bygg muskler i overkropp. Større armer, skuldre og brystkasse ser mye bedre ut enn å være syltynn med sixpack. Sjelden man får vist frem sixpacken, tighte t-skjorter og en biff overkropp ser mye bedre ut :)

Ingentnig ser teitere ut enn folk i tight t-skjorte som har bittelitt muskler og tror de er jævla biff...

Men en ting nærmer seg, og det er svær overkropp på trommestikkeben. Tren _hele kroppen_. Squats and milk! Tren tungt, spis som en hest. Trådstarter er jo spinkel, og trenger ikke prøve å gå ned i vekt.

Lenke til kommentar

Er ikke mye fett på den kroppen der, så du trenger vel bare trene litt så kommer den av seg selv.

 

My 2 cent: Drit i sixpack og bygg muskler i overkropp. Større armer, skuldre og brystkasse ser mye bedre ut enn å være syltynn med sixpack. Sjelden man får vist frem sixpacken, tighte t-skjorter og en biff overkropp ser mye bedre ut :)

Ingentnig ser teitere ut enn folk i tight t-skjorte som har bittelitt muskler og tror de er jævla biff...

Men en ting nærmer seg, og det er svær overkropp på trommestikkeben. Tren _hele kroppen_. Squats and milk! Tren tungt, spis som en hest. Trådstarter er jo spinkel, og trenger ikke prøve å gå ned i vekt.

 

Enig med deg der, tren hele kroppen.Tror kanskje du misforsto innlegget mitt? Det jeg prøvde å få frem var at det ser bedre ut med muskler i armer og overkropp, enn å ha skikkelig sixpack og spaghettiarmer.

Lenke til kommentar

tusentakk for alle svar! kommer til å ta vare på det dere sier :)

 

grunnen til at jeg spør, er at jeg skal til egypt i april ser dere :p jeg ser det mer realistisk å få bort magefettet og gjøre magemusklene synlige, enn å bygge kropp. Greier liksom ikke legge på meg så sykt mye muskler på 2 mnd.

 

takker igjen for alle svar, setter pris på dem :)

Lenke til kommentar

Men i bunn og grunn kommer det ned til kosthold, , spis mindre kalorier enn det du forbrenner:)

 

slik jeg trente for 3 månder siden var 3 styrke og 2 kondiss i uka.

viss jeg vil ta opp denne trenings-rutinen igjen, er det da heldig å spise mindre enn jeg forbrenner?

(mandag: bryst/biceps, tirsdag: 20-30 min intervall, onsdag: skuldre og armer, torsdag: jogg 30-40 min, fredag: rygg/triceps)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...