Gå til innhold

Hvor er fotoboksen i Operatunnelen?


asicman

Anbefalte innlegg

  • 6 år senere...
Videoannonse
Annonse

Bumper denne..

 

På vegvesen.no står det at det er 4 fotobokser i operatunnelen, vet det er et par ca under Sørenga, har det kommet opp nye? Eller er det 2 i hver retning? 

 

Kjørte ned i tunnelen litt bortenfor (vest for, ved børsen) Oslo S i dag og utover mot Sandvika, gikk litt over 70 må jeg innrømme.. Noe å frykte? 

Lenke til kommentar

 

På vegvesen.no står det at det er 4 fotobokser i operatunnelen, vet det er et par ca under Sørenga, har det kommet opp nye? Eller er det 2 i hver retning? 

 

Kjørte ned i tunnelen litt bortenfor (vest for, ved børsen) Oslo S i dag og utover mot Sandvika, gikk litt over 70 må jeg innrømme.. Noe å frykte? 

 

Det er to i hver retning, så det stemmer at det er totalt fire fotobokser ca under Sørenga/Operaen.

 

Du unngikk de siden du kjøre ned fra børsen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bumper denne..

 

På vegvesen.no står det at det er 4 fotobokser i operatunnelen, vet det er et par ca under Sørenga, har det kommet opp nye? Eller er det 2 i hver retning?

 

Kjørte ned i tunnelen litt bortenfor (vest for, ved børsen) Oslo S i dag og utover mot Sandvika, gikk litt over 70 må jeg innrømme.. Noe å frykte?

Det er vel en I den store første tunnelen og en i den etter. I den første er den rundt bunnen tror jeg. Er uansett bare å følge med på asfalten foran deg, det er en stor hvit strek rett over veien laget av 3 tynnere streker, som markerer hvilken bil som egentlig ble tatt bilde av hvis du skjønner. Bare å bremse ned ved denne streken så er du trygg.

 

Ellers kan du fint ligge litt over uten hes og pes. Venner som har kjørt bilen min har flere ganger med meg som passasjer kjørt 80 gjennom hele og aldri fått noe i posten.

Lenke til kommentar

Det er vel en I den store første tunnelen og en i den etter. I den første er den rundt bunnen tror jeg. Er uansett bare å følge med på asfalten foran deg, det er en stor hvit strek rett over veien laget av 3 tynnere streker, som markerer hvilken bil som egentlig ble tatt bilde av hvis du skjønner. Bare å bremse ned ved denne streken så er du trygg.

 

Ellers kan du fint ligge litt over uten hes og pes. Venner som har kjørt bilen min har flere ganger med meg som passasjer kjørt 80 gjennom hele og aldri fått noe i posten.

 

Vålerengatunnelen du mener den første er? Eller en til senere i Operatunnelen?

 

Greia er at jeg allerede trodde det var 80 der..  :hm:

 

Du hadde vel spart inn mer tid med å la vær å gruble på dette - i praksis sparer du vel 1 minutt i året med å ta sjansen på å bryte fartsgrensen der.

 

Såklart, men nå hadde jeg jo allerede kjørt der. Stor sett ganske flink til å holde fartsgrenser ellers. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...