NgZ Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Det må jeg si, du har blitt renspikket fanboy, ikke at du var så langt unna, men husker godt formaningene du serverte under nøytralitetens flagg for ikke lenge siden. Fikk forøvrig S2 demonstrert av en tidligere kollega forleden. Etter spotifyappen hang seg for andre gang, så på nytt etter reinstallasjon må jeg innrømme at jeg ikke fikk lyst på en ødelagt musikkstreaminstjeneste som driter i kundene sine og ikke kan age programvare denne gangen heller. En fordel å late som om man ikkke tilber minnt av Steve Jobs og bruker et hvert usaklg argument man kan komme på, samtidig som man beskylder noen andre for å være fanboy. Bare et tips til neste gang. Heldigvis har Deezer kommet til Norge nå, og de yter support og kundeservice, i motsetning til Spotify. Å ta inn plateslskapene på eiersiden var åpenbart en gigantik tabbe.
J_Gagarin Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 I dag våknet jeg kl. 09.42. Brukte så mobilen min (SGS2), som var 100% oppladet, til å lese på nettet, spille Angry Birds, og se youtube viddeoer. Samt litt multitasking. Ser så på klokken at den er blitt 11.55. Batteriet er på 7%... HmmBle du overrasket? En Samsung er aldri ment å brukes særlig mye. Den fungerer godt som vekkerklokke. Om du har tenkt å fortsette å bruke mobilen din, så vil jeg f.eks. anbefale å kjøpe Nokia. De produserer mobiler som kan brukes. Om man evt. kan ligge i senga til 12.00 så er det vel ikke et problem å dytte laderen i en stikkontakt, men vi som har noe å gjøre trenger gjerne en mobil som fungerer. Da mener jeg det beste alternativet er Nokia.Hvorfor skal jeg bytte ut en mobil jeg er kjempe fornøyd med, med en telfon fra Nokia, som ligger flere år bak i utviklingen til Samsung, som er overpriset og har vassen hardware? haha Tenkte kansje du ville ha en skikkelig mobil som kan brukes lenge i stedet for jalla fra kina.
leirdueredet Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 (endret) tykkere mobiler er etter hva jeg kan se en fordel. da får man plass til bedre kamera i maskinene au. synes det er trist at ingen har gått forbi nokias n8 enda. det eneste poenget jeg kan se med superslanke telefoner er muligheten for et fysisk tastatur, men det skal vi tydligvis heller ikke se igjen hos android mobilene:/ Helt enig, ser selv ingen problem med å ha en mobil som er litt tykk, får uansett fint plass i lommen Når det gjelder N8 syns jeg egentlig bare det er kult att den holder tronen enda, flere som har prøvd seg men ingen som har slått den på kamera enda og det ca 1,5år etter den ble lansert, det er ikke annet enn veldig imponerende i dagens utvikling (som går veldig fort) Håper og tror ingen kommer til å slå den heller før Nokia kommer med neste flaggskip (Nokia 803), ryktene går iallfall på at den også skal få optisk zoom Endret 19. januar 2012 av leirdueredet
J_Gagarin Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Du må legge til enkelte kriterier for å forklare ditt standpunkt. Det er riktig at plast er overlegen andre materialer dersom :Du er fattig og ikke har råd til annet.Du som produsent ønsker å selge dritt for mest mulig fortjeneste.Du ikke makter å føle på vekt i armene.Du driter i å føle kvalitet.Du er lettlurt.Du tror "made in China" er bedre enn "made in Germany".Du tror Norges nye jagerfly skal produseres i plastikk. Nå er det viktig å få med seg at jeg mener visse typer plast, og ja, de blir brukt til elektronikk.Hard plast er dyrere enn aluminium og stål.Hard plast er lettere enn aluminium og stål.Hard plast tåler større slag uten at det blir brudd enn aluminium.Hard plast har som navnet tilsier plastiske egenskaper. Det betyr at den returnerer til original form etter slag. Det gjør ikke aluminium og stål. http://en.wikipedia.org/wiki/Plasticity_(physics)Du må gjerne mene at metall er flott og at du føler kvaliteten helt ned i tærne, men skikkelig plast er et ekstremt materiale for beskyttelse. Plast/gummi-lignende materialer er nok best og ekstremt godt for beskyttelse mot kjønnssykdommer, men blir uansett jalla om man vil ha det beste av elektronik. Jeg har i stuen en av de beste forsterkere som er å oppdrive. Tror du den er laget av plastikk eller? Tror ikke det jeg nei.
J_Gagarin Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Du tror Norges nye jagerfly skal produseres i plastikk.Visste du at de mest moderne flyene lages med store mengder plastkompositter, noen med det som hovedbestanddel? Jeg tipper det neppe er en utvikling som vil snu. Ingen fly har plastikk som hovedbestanddel.
ATWindsor Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Du tror Norges nye jagerfly skal produseres i plastikk.Visste du at de mest moderne flyene lages med store mengder plastkompositter, noen med det som hovedbestanddel? Jeg tipper det neppe er en utvikling som vil snu. Ingen fly har plastikk som hovedbestanddel. Boeing 787 er ett eksempel på ett topp moderne passasjerfly, der hovedbestanddelen er plastkompositter. AtW 1
FrihetensRegn Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 I dag våknet jeg kl. 09.42. Brukte så mobilen min (SGS2), som var 100% oppladet, til å lese på nettet, spille Angry Birds, og se youtube viddeoer. Samt litt multitasking. Ser så på klokken at den er blitt 11.55. Batteriet er på 7%... HmmBle du overrasket? En Samsung er aldri ment å brukes særlig mye. Den fungerer godt som vekkerklokke. Om du har tenkt å fortsette å bruke mobilen din, så vil jeg f.eks. anbefale å kjøpe Nokia. De produserer mobiler som kan brukes. Om man evt. kan ligge i senga til 12.00 så er det vel ikke et problem å dytte laderen i en stikkontakt, men vi som har noe å gjøre trenger gjerne en mobil som fungerer. Da mener jeg det beste alternativet er Nokia.Hvorfor skal jeg bytte ut en mobil jeg er kjempe fornøyd med, med en telfon fra Nokia, som ligger flere år bak i utviklingen til Samsung, som er overpriset og har vassen hardware? haha Tenkte kansje du ville ha en skikkelig mobil som kan brukes lenge i stedet for jalla fra kina. De er faktisk ikke fra Kina, men fra Korea, men jeg forventer ikke at du skal vite forskjellen på de to landene. Det hadde blitt for mye å forvente. 3
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 (endret) I dag våknet jeg kl. 09.42. Brukte så mobilen min (SGS2), som var 100% oppladet, til å lese på nettet, spille Angry Birds, og se youtube viddeoer. Samt litt multitasking. Ser så på klokken at den er blitt 11.55. Batteriet er på 7%... Hmm En dag våknet jeg opp og skrudde på laptop'en min som har ca 4 timer og 30 minutt batteritid med litt bruk av Wi-Fi. Men så startet jeg å spille Fallout og høre på musikk, og batteriet streiket så etter 2 timer. Ble jeg overrasket? Nope. I dag våknet jeg kl. 09.42. Brukte så mobilen min (SGS2), som var 100% oppladet, til å lese på nettet, spille Angry Birds, og se youtube viddeoer. Samt litt multitasking. Ser så på klokken at den er blitt 11.55. Batteriet er på 7%... HmmBle du overrasket? En Samsung er aldri ment å brukes særlig mye. Den fungerer godt som vekkerklokke. Om du har tenkt å fortsette å bruke mobilen din, så vil jeg f.eks. anbefale å kjøpe Nokia. De produserer mobiler som kan brukes. Om man evt. kan ligge i senga til 12.00 så er det vel ikke et problem å dytte laderen i en stikkontakt, men vi som har noe å gjøre trenger gjerne en mobil som fungerer. Da mener jeg det beste alternativet er Nokia.Hvorfor skal jeg bytte ut en mobil jeg er kjempe fornøyd med, med en telfon fra Nokia, som ligger flere år bak i utviklingen til Samsung, som er overpriset og har vassen hardware? haha Tenkte kansje du ville ha en skikkelig mobil som kan brukes lenge i stedet for jalla fra kina. Om du vil ha mye batteritid, så er vel smartmobil kanskje ikke så lurt å bruke. Kanskje en Doro telefon hadde vært bedre? Blir jo det samme som at du kjøper deg en monster Alienware Gaming laptop. Tror du at du får brukt den i mange timene før batteriet er tomt? Endret 19. januar 2012 av Vindicator 1
JohndoeMAKT Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Plast/gummi-lignende materialer er nok best og ekstremt godt for beskyttelse mot kjønnssykdommer, men blir uansett jalla om man vil ha det beste av elektronik. Jeg har i stuen en av de beste forsterkere som er å oppdrive. Tror du den er laget av plastikk eller? Tror ikke det jeg nei. Det at du mener det er jalla endrer ikke det er et ekstremt godt materiale. Det jeg mente når jeg skrev at det blir brukt til elektronikk var at slike typer plast blir brukt i forbrukerelektronikk, ikke bare i elektronikk i millitær/industriell kvalitet. Om om forsterkeren din er laget i plast? Om du spør som en femåring vil tolke det spørsmålet, altså om hele er laget i plast så er svaret nei. Men så skal heller ikke forsterkeren din være støtsikker og prioritere vekt/styrke-forhold heller, så det er totalt urelevant. 1
Stian216 Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Du må legge til enkelte kriterier for å forklare ditt standpunkt. Det er riktig at plast er overlegen andre materialer dersom :Du er fattig og ikke har råd til annet.Du som produsent ønsker å selge dritt for mest mulig fortjeneste.Du ikke makter å føle på vekt i armene.Du driter i å føle kvalitet.Du er lettlurt.Du tror "made in China" er bedre enn "made in Germany".Du tror Norges nye jagerfly skal produseres i plastikk. Nå er det viktig å få med seg at jeg mener visse typer plast, og ja, de blir brukt til elektronikk.Hard plast er dyrere enn aluminium og stål.Hard plast er lettere enn aluminium og stål.Hard plast tåler større slag uten at det blir brudd enn aluminium.Hard plast har som navnet tilsier plastiske egenskaper. Det betyr at den returnerer til original form etter slag. Det gjør ikke aluminium og stål. http://en.wikipedia.org/wiki/Plasticity_(physics)Du må gjerne mene at metall er flott og at du føler kvaliteten helt ned i tærne, men skikkelig plast er et ekstremt materiale for beskyttelse. Plast/gummi-lignende materialer er nok best og ekstremt godt for beskyttelse mot kjønnssykdommer, men blir uansett jalla om man vil ha det beste av elektronik. Jeg har i stuen en av de beste forsterkere som er å oppdrive. Tror du den er laget av plastikk eller? Tror ikke det jeg nei. Unnskyld meg, men hvorfor lages forsterkerkabinetter av metall? Er det fordi det ser eksklusivt ut eller fordi det leder varme bedre enn plast?
Anbefalte innlegg