Gå til innhold

Får spørsmål om å delta på brukerundersøkelse HELE TIDEN


Anbefalte innlegg

Hver gang jeg går til tek.no, gamer.no eller en av de andre hovedsidene i nettverket får jeg forespørsmål om brukerundersøkelsen. Men jeg har allerede fylt den ut en gang, og er lei av å trykke på "Jeg ønsker ikke delta" eller hva det nå står hver eneste gang. Cookie-feil? Vennligst fiks dette før jeg kaster laptopen min i veggen - den er helt ny :(

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal kun få spørsmål om brukerundersøkelsen én gang per site. Får du spørsmålet flere ganger på samme nettsted, eller er det bare når du går til et nytt nettsted?

 

Vi skal se om det er mulig å legge inn at du kun får brukerundersøkelsen én gang totalt uten at vi ødelegger for de som allerede har svart eller takket nei.

 

Uansett er dette noe vi skal rette opp til neste gang.

Lenke til kommentar

håper dere også sjekker ut hvordan denne brukerundersøkelsen er utformet.

 

Tviler på at dere har mange % completion rate.

 

Mange irellevante spørsmål ( hvor mange barn jeg har?! )

 

 

Står at brukerundersøkelsen vil ta et par minutter, jeg svarer iherdig, så kom jeg til en side hvor jeg får beskjed om å sortere 40 nettbutikker, da lukket jeg alt og ga opp.

 

 

 

Dere burde spesifisere hva dere vil ha ut av undersøkelsen, og slutte og gi oss en questback som er så stor at neppe mange gidder å fullføre

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Chrome 17 (beta)

 

 

Hei,

jeg har testet i forskjellige nettlesere nå, inkludert Chrome 17 (beta), og klarer ikke å reprodusere feilen.

 

Du kjører ikke inkognito-surfing? Da vil i såfall ikke nettleseren huske valget du har gjort.

 

 

Mvh,

Mads

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...