Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan få en bil på taket?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Skrense på en asfaltkant?

Skrevet

Det er ikke verre enn å lage en rampe og kjøre i relativt høy fart med det ene hjulet på rampen. Ikke det at jeg tar på meg noe ansvar for skadene du kommer til å pådra deg.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Bruke en traktor eller noe annet med kraft nok til å velte en bil.

Eller så kan du samle kameratgjengen din og se om den kraften vil være nok til å velte en bil.

TS vil få det til mes han kjører

Skrevet

Husk at selv med veltebur, firepunkts sikkerhetssele, bøttestol og alskens sikkerhetsutstyr så VIL kroppen din bli påvirket av G-krefter. Det er derfor ikke ufarlig det du prøver å gjøre. Greit å ha i bakhodet.

Lykke til :)

• Liker 5
Skrevet

Husk at selv med veltebur, firepunkts sikkerhetssele, bøttestol og alskens sikkerhetsutstyr så VIL kroppen din bli påvirket av G-krefter. Det er derfor ikke ufarlig det du prøver å gjøre. Greit å ha i bakhodet.

Lykke til :)

Jeg vet, men det er ihvertfall tryggere en standardutstyret :)

Får prøve å sladde ned i en grøft når snøen kommer :p Vidio kommer

Det er ikke verre enn å lage en rampe og kjøre i relativt høy fart med det ene hjulet på rampen. Ikke det at jeg tar på meg noe ansvar for skadene du kommer til å pådra deg.

Tror ikke jeg skal prøve på det, bare å legge den pent og pyntelig på taket :p

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er ikkje "så kult" å ha en bil på taket, har snurret i mine biler opptil flere ganger, alle disse har hatt veltebur, 4punktsbelter, bøttestoler av høy høy høy kvalitet, ingen sideruter, forsterket dører og coupe karroseri utenfor velteburet i tilegg til at eg har brukt hjelm å kjøredress, har snurret både i 120 og i 40, du er groogey etterpå og en blir passelig dårlig i nakken.

Brukte selvfølgelig også krage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...