Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 League

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Harn en kompis som har lyst til å bli med. Diamond Terran. :)

Neste runde selvsagt.

Endret av Knut Knudsen
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Harn en kompis som har lyst til å bli med. Diamond Terran. :)

Neste runde selvsagt.

Supert! Korleis me ordnar nykommarar til neste sesong er eg usikker på, me må iallefall prøve å finne ut eit oppsett til dess. :)

Hva skjer videre i 1. divisjon nå da?

Dei 4 øverste vil bli plassert i Gruppe A, medan dei 4 nederste vil bli plassert i Gruppe B, der alle skal spele mot kvarandre 2. gonger. Dei 2 øverste i Gruppe A vil kome direkte i kvar sin semifinale, medan nummer 3-4 vil møte nummer 1-2 i Gruppe B i kvartfinale. Nummer 3-4 i Gruppe B vil møte nummer 1-2 i 2.divisjon for "up-and-down" kampar.

Skal setje opp oversikten av gruppespelet med tabellar og terminliste i løpet av natta, må berre ordne det til fyrst. :)

Edit: Done! Kampar og tabellar vil no vere på ei eiga side på Google Docs dokumentet vårt.

Endret av Bikkebakke
  • Liker 1
Skrevet

Hvordan gjør vi det med maps? :)

Den spelaren som er nemnd fyrst på terminlista skal velgje det 1. mapet ein skal spele, etter det er det taparen som velgjer neste map. Ettersom alle skal møte kvarandre 2 gonger vil begge velgje kvar sin gong kva map ein skal starte med. :)

Jeg vil også gjerne være med neste sesong.

Kjempe kjekt, du er sjølvsagt hjarteleg velkomen til å bli med! :)

Elles synest eg at map-poolet har fungert godt denne sesongen, men er einig med aebriol og knut knutsen - alltid gøy å sprite det litt opp til neste sesong igjen. :)

Skrevet

Et lite forslag; Hva med at vi neste sesong har muligheten til å vetoe ett map hver gang når motstanderen skal velge? Noen som synes det høres fornuftig ut?

Skrevet (endret)

GrandMa og Zeroxk - når har de tid til å spele denne veka? Har eigentleg ganske så bra med tid, så er eigentleg ledig når som helst på ettermiddagane. :) Når passar det for dykk? Vil idle mykje innpå SC2, så de får sikkert tak i meg der òg.

Endret av Bikkebakke
Skrevet

GrandMa og Zeroxk - når har de tid til å spele denne veka? Har eigentleg ganske så bra med tid, så er eigentleg ledig når som helst på ettermiddagane. :) Når passar det for dykk? Vil idle mykje innpå SC2, så de får sikkert tak i meg der òg.

Kan vi spille idag kl 7? Hvis ikke idag imorgen kl 5?

Skrevet

Kan vi spille idag kl 7? Hvis ikke idag imorgen kl 5?

I dag klokka 7 passar bra. :)

Skrevet (endret)

Jeg har litt dårlig tid for tiden pga. jobb, men skal nok greie å skvise deg inn (rawr). Hva med i morgen ettermiddag/kveld? :)

Endret av GrandMa
Skrevet

Faen ta. :( Kan ikke i kveld heller. Kan du mellom nå og 3 ca? Hvis ikke må vi ta det en annen dag. Har en litt hektisk hverdag akkurat nå. Har ikke sovet hjemme på 2 uker. :p

Men skal prøve å få smyget meg inn under fristen, men det ser litt vanskelig ut. Hva gjør vi da?

Søndag er kanskje en god dag.

Skrevet

Me får prøve å ta det på søndag da. Viss det ikkje går får me berre ta det i neste veke igjen. Kan bli litt knapt med tid for meg, men skal alltids greie å smyge inn ein ekstra kamp. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...