Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

How to Win Friends and Influence People kan fåes kjøpt hos de fleste norske bokhandlere.

Uten at jeg har lest den selv, kan jeg ikke si så mye annet enn at jeg ser den er nevnt flere ganger på forumet opp gjennom årene.

 

Psykolog er jo også et alternativ? Få luftet tankene litt.

 

Jeg føler punktene den boken tar opp viker litt fra hva målene mine er. Den handler mer om "popularitet" og slikt. Men takk for tipset likevel!

 

Psykolog har jeg vært hos for et par år siden. Det hjalp ikke så veldig. Kan ha vært med psykologen å gjøre, for jeg likte ikke han så godt. Men vil prøve å gjøre det på egenhånd.

Lenke til kommentar

Har ingen erfaring med dette selv, her er hva amozon.com anbefaler. Mistenker at det finnes mye bra stoff ute på nett der du får forslag og tips. Er bare å lime søke på forskjellige søkemotorer etter foreksempel "How to Build Self Confidence".

 

En plass å starte?

 

 

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Helt urelatert til selvtillit men det får deg til å føle deg bedre om deg selv hvertfall:

 

Tucker Max:

-I Hope They Serve Beer In Hell

-Assholes Finish First

 

Jeg føler meg som en engel nå hvertfall :D Og jeg har gjort mye shit...

 

Ellers kan du ta opp litt NLP, lese en bok om Zen eller, min største anbefaling, kle deg litt tøsete og sett deg i en bar og la gutter sjekke deg opp / prat / flørt med gutter. Du trenger ikke gjøre noe med dem, men du kommer garantert til å få bedre selvtillit :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...