Gå til innhold

Lenovo tyvstarter på CES


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe off topic, men noen som vet hva som skjedde med U300 og U400, dvs. ultrabookene deres? Er de å få tak i her til lands?

 

Det ser ut til at flommen i Thailand og problemene med HDD-produksjon fører til at U-modellene ikke blir tilgjengelig. Trøsten er at U310 / U410 kommer mai/juni.

Lenke til kommentar

Ville vell kanskje ventet å se hvordan en eventuelt Lenovo ThinkPad T430s blir, og når denne kommer så vil nok prisene på ThinkPad T420s synke litt også, ellers så er jo ThinkPad X220 også en het kandidat om den ikke blir for liten, men her kommer det nok straks en X230 modell så ville ventet å sett hva den har å by på.

 

Begge er fantastisk gode maskiner, men personlig så syntes jeg skjermpanelet på T420s er alt for blass og av ellers dårlig kvalitet, det eneste positive er at du kan få en 1600x900 variant i tillegg til variantene med skuffende 1366x768 som gjør ting noe bedre men fargene og innsynsvinkelen på disse skjermene er fremdeles under pari sammenlignet med alt annet på maskinen dessverre.

 

 

Her er det mye det samme med X220, men har har du muligheten for en modell med IPS panel som er av langt bedre kvalitet og noe av det bedre du finner på bærbare maskiner. Men 12.5" og fattige 1366x768 oppløsning litt for lite for mange.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1298342134

@RamGuy, om du mener optisk er bedre enn laser må virkelig skaffe deg ordentlig utstyr (les musmatte). Laser funker ikke noe godt på tøy/dårlig matte da "porene" i stoffet ødelegger for laseren. Den optiske musa di merker ikke dette siden den etter min mening er for "unøyaktig".

 

Har brukt lasermus siden det kom, og har aldri opplevd problemer med den - bortsett fra den gangen jeg var dum nok til å bruke en tøymatte - med min Steelpad 4S. Varm metallmatte er forsåvidt også noe av det beste man kan bruke, i tillegg til at de går fint i vaskemaskin!

Lenke til kommentar

@RamGuy, om du mener optisk er bedre enn laser må virkelig skaffe deg ordentlig utstyr (les musmatte). Laser funker ikke noe godt på tøy/dårlig matte da "porene" i stoffet ødelegger for laseren. Den optiske musa di merker ikke dette siden den etter min mening er for "unøyaktig".

 

Har brukt lasermus siden det kom, og har aldri opplevd problemer med den - bortsett fra den gangen jeg var dum nok til å bruke en tøymatte - med min Steelpad 4S. Varm metallmatte er forsåvidt også noe av det beste man kan bruke, i tillegg til at de går fint i vaskemaskin!

 

Da anbefaler jeg deg å ta en tur over på overclock.net sitt brukerforum og leser deg litt opp på laser og optiskesensorer og hvordan de fungerer i praksis, på hvilket underlag osv..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...