Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Penis trouble!


Anbefalte innlegg

Bare si du var i byen for å se litt i butikker osv. med kamerater og du glemte ut tiden.

 

Legekontoret har da åpningstiden på dagtid, så ikke noe heft med å "glemme ut tiden". Dessuten er alle skoler underlagt en helsestasjon/helsetjeneste, som det går an å oppsøke i skoletiden dersom man vil. Foreldre har ikke rett til å få vite noe om dette så lenge det er snakk om vanlige konsultasjoner!

Som sagt så er ikke helsesøster på skolen noen andre dager enn tirsdag. Og helsestasjon vet jeg ikke hvor er. Vet bare om legevakten i Bergen, legevakten på Askøy og fastlegen på Straume.

 

Postet av anonym: e02c9b6cf8d916c359124f0bfef1e8e5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå til legen!

 

Spiller ingen rolle om mora di finner det ut, er du virkelig så naiv at du tror foreldrene dine ikke skjønner at du har en normal (høy)sex-drift?

 

Det blir flaut i fem minutter, også vil mora di at forplantingsorganet ditt skal bli bedre,

hun vil jo selvfølgelig ha barnebarn en gang i framtida!

 

Godt nyttår :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du får lov?! Hva slags mor er det du egentlig har som du er redd for skal kjefte på deg for at du vil fikse utstyret ditt? :(

Altså, hun kjefter nok ikke hvis hun får vite årsaken. Pointet er jo det at det er flaut. Men det er vel mest at jeg er tenåring :p Gleder meg til å få det fiksa, mye seksuell frustrasjon bygger seg opp når en ikke får "gjort det" på en stund.. Haha :D Må le litt av meg selv..

 

Postet av anonym: e02c9b6cf8d916c359124f0bfef1e8e5

Lenke til kommentar

Hadde ikke planlagt å si det til henne, men jeg kom hjem to timer senere fra byn enn jeg har lov til, så da måtte det en god forklaring som ikke ga meg noen konsekvenser til. Hun sa det var ikke noe å være flau over, og at hun er tross alt moren min og at hun har jo tørka meg i ræva når jeg var liten :!: Så slik gikk det..

 

Postet av anonym: e02c9b6cf8d916c359124f0bfef1e8e5

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hadde legen noen idé om hva som hadde skjedd og hvorfor, evt. hva som "feilet" deg? Uansett lykke til videre med ustyret ditt :p

Forresten, kan man anse tråden som løst? I så fall kan du gjerne sette tråden som løst, evt. kan jeg gjøre det for deg om du sier at den er det.

Lenke til kommentar

Hadde legen noen idé om hva som hadde skjedd og hvorfor, evt. hva som "feilet" deg? Uansett lykke til videre med ustyret ditt :p

Forresten, kan man anse tråden som løst? I så fall kan du gjerne sette tråden som løst, evt. kan jeg gjøre det for deg om du sier at den er det.

 

Det er jo bare å lese den første posten, så ser du hva som var problemet!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...