Gå til innhold

PL Kamptråd:City.-Liverpool

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer ikke se for meg Gerrard starter. Vet ikke hvor lurt det er heller. Selv om han så veldig bra ut sist. Håper Carroll og Bellamy får starte.

• Liker 1
Skrevet

Bakerste 5 gir seg selv. Spearing må starte og det hadde vært gøy å se Suarez, Carroll og Bellamy fra start (selv om jeg tror en av de to sistnevnte begynner på benken. Tror ikke Gerrard starter, men kan forhåpentligvis få et bra innhopp igjen 30-45 min.

Skrevet

Håper på denne litt urealistiske formasjonen:

Reina

Johnson - Skrtel - Agger - Enrique

Gerrard - Spearing - Adam - Bellamy

Carroll - Suarez

Ville heller hatt

Reina

Johnson - skrtel - Agger - Enrique

Spering - Adam

Suarez - Gerrard - Bellamy

Carroll

Synes personlig at Suarez ikke er på sitt beste som spiss, men at man får mere ut av han i en fri offansiv midtbane rolle.

Skrevet

Aiai, er veldig spent på denne kampen. Hadde, som flere har nevtn vært morsomt å se Gerrard, Suarez og Bellamy fra start sammen, selv om det vel neppe skjer.

Skrevet (endret)

Hvorfor? 8 kamper er vell mye.

Ikke for rasister

Så hvilken straff håper du Terry får?

Totally off-topic! Personlig mener jeg dog at Terry bør få en strengere straff, siden han faktisk er anmeldt til en sivil rettsinstans og ikke bare til FA. 10-12 kamper kanskje?

Til dette emnet:

Gerrard fra start hadde vært fantastico. En hel kamp med ham og Carroll sammen MÅ ende i Carroll-goal, jeg kan ikke skjønne annet.

Breaking! DUDUDUDUDUDU.

Liverpool anker ikke Suarez-straffen, og han starter dermed soningen sin ASAP - er altså ikke klar til ikveld. Ironisk nok er første kampen han kan spille etter straffen på Old Trafford :whistle:

Da tipper jeg samme laget som mot Newcastle, kanskje med Stevie inn for Hendo eller Adam. Sannsynligvis Hendo.

Endret av Leo_Khenir
Skrevet

Liverpool: Reina, Enrique, Johnson, Skrtel, Agger, Spearing, Adam, Downing, Henderson, Kuyt, Carroll.

Subs: Doni, Gerrard, Maxi, Carragher, Shelvey, Kelly, Bellamy.

Ingen Gerrard, ingen Bellamy. :/

Skrevet

Liverpool: Reina, Enrique, Johnson, Skrtel, Agger, Spearing, Adam, Downing, Henderson, Kuyt, Carroll.

Subs: Doni, Gerrard, Maxi, Carragher, Shelvey, Kelly, Bellamy.

Ingen Gerrard, ingen Bellamy. :/

TV2 viser Gerrard i treningsdrakt inn på Etihad. Benken din stemmer nok ikke.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Et veldig kjipt lag å stille med der, Kenny.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Magiske Kuyt(0 mål 0 assist)-Carroll(2 mål)-Downing(0 mål og 0 assist) trekanten blir målfarlig skal du se. Satser på at Adam skyter ballen som deflekter i mål nok engang.

Gerrard og bellamy kommer garantert inn iløpet av kampen, får håpe vi fremdeles er med i kampen til da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...