Gå til innhold

Samsung Galaxy Note har blitt en suksess


Anbefalte innlegg

Har hatt denne mobilen i ett par uker nå og fy f.. for en bra mobil! Den er stor, men den er passelig stor og man blir fort vandt med det. Den passer like fint i lomma som en galaxy s2 og en iphone 4. Utrolig nok føles den faktisk mindre ut i lomma. Noten bare ligger behagelig i lomma mens iphonen føles ut som en klump. Tro det eller ei...:D

Rart hvordan du fikk det til, jeg hadde det motsatte problemet. Jeg sammenlignet med iPhone 4 siden det var den jeg hadde med meg. Den er jo både tynnere, lettere og mindre, så hvordan den føltes som en klump klarer jeg ikke forstå.

Men absolutt en bra telefon. Den dekker over en del av behovene jeg selv hadde for et nettbrett, men dessverre gjør den ikke alle oppgavene like bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Mobilen har ikke vært tilgjengelig på markedet veldig lenge, og kom til Norge for bare et par uker siden."

 

Jeg har hatt telefonen siden begynnelsen av desember, og den er ikke importert fra asiatiske land. Fantastisk telefon. Trodde egentlig jeg bare kom til å bruke den som nettbrett, gps osv, så skulle jeg fortsatt bruke Galaxy SII som hovedtelefon. I dag bruker jeg den til alt, og størrelsen føles ikke så enorm etter litt tilvenning. Utrolig hva man vender seg til.

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar

Har sendt ut én million enheter til butikker verden over.

 

<a href="http://www.amobil.no/artikler/samsung_galaxy_note_har_blitt_en_suksess/105116" title="Samsung Galaxy Note har blitt en suksess">Samsung Galaxy Note har blitt en suksess</a>

 

Samme salgsmålestokk som med "suksessen" galaxy tab. Hei artikkelforfatter, sendt ut betyr ikke solgt.

Dette til orientering da de åpenbart ikke dekket konseptet for deg på videregående,

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har sendt ut én million enheter til butikker verden over.

 

<a href="http://www.amobil.no/artikler/samsung_galaxy_note_har_blitt_en_suksess/105116" title="Samsung Galaxy Note har blitt en suksess">Samsung Galaxy Note har blitt en suksess</a>

 

Samme salgsmålestokk som med "suksessen" galaxy tab. Hei artikkelforfatter, sendt ut betyr ikke solgt.

Dette til orientering da de åpenbart ikke dekket konseptet for deg på videregående,

 

Hva får deg til å tro at artikkelforfatteren ikke vet det? Eller er ikke fakta så viktig for deg i leten etter ett påskudd for å komme med enda ett trolle-innlegg?

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg fikk min Note nettopp. Første gang jeg har hatt en Android, men den blir ikke gammel i mine lommer. Flott mobil men utrolig tungvint å bruke. Blir nok å gå tilbake til min gamle E 72. Den er langt mer praktisk og anvendelig i bruk.

Er det ikke en ide å bruke telefonen noen dager før man bestemmer seg for hva man synes. Man må jo nesten bli varm i trøya først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kunne gjerne tenkt meg å prøve denne for en måneds tid. Har så vidt fiklet på den i en butikk og jeg likte det jeg prøvde. Jeg tror ikke jeg kunne hatt den som eneste mobil, den blir for stor til det, men jeg likte blandingen av å være mye mer mobil enn nettbrett, men samtidig ha stor skjerm som gjør at den takler større oppgaver bedre.

 

Hadde ikke turt å prøve den i en måneds tid :) Har hatt en Nexus nå i ca 2 uker. I går traff jeg min venn som overtok min htc Desire. Fikk skikkelig følelse av å holde/se et "frimerke" når jeg prøvde telefonen hans... Rart!

Så jeg er usikker på om jeg hadde "turt" å prøvd en Note i en måned...men lykke til, om du får ønsket ditt oppfylt! :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...