Gå til innhold

SWTOR - hvilken server spiller dere på?


Anbefalte innlegg

Hei folkens,

 

Spiller som Jedi Sage på PvE serveren Eye of Ashlanae !

 

Er offiser i Republic guildet The Last Guardians som har en medlemsbase på drøyt 100 medlemmer (dog ikke alle aktive og mains). Vi tar inn medlemmer fra de skandinaviske land, og det hadde vært kjempehyggelig om vi kunne fått med flere fra Norge!

 

Vi har som mål å være et casual guild, som fremover vil ha fokus på Operations og selvfølgelig Flashpoints. Fokuset er også å ha det artig mens man spiller sammen med andre, og det å kunne snakke på sitt morsmål med skandinaviske brødre :)

 

Send meg gjerne en PM, eller legg med til ingame (Lidless), dersom du har lyst til å være med ;)

 

Her er en link til vår hjemmeside: http://thelastguardian.jediportal.com/Guild.aspx?GuildID=437485

Endret av Lidless
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Navn:

Chrome-chan

 

Server:

Kellian Jarro (PvE)

 

Klasse:

Jedi Consular Sage ( Republic ) Level 23 - Snill :innocent:

_______________________________________________

Har også laget 1 character av alle hovedklassene:

 

Jedi Knight Sentinel - Level 19

Trooper Commando - Level 12

Smuggler - Level 3

 

Sith Warrior - Level 10 - (ikke valgt Adv. Class)

Sith Inquisitor Assassin - Level 15

Imperial Agent Sniper - Level 16

Bounty Hunter Mercenary - Level 16

 

Alle er på Kellian Jarro - Level 10-16 på de fleste her som ses.

(Hadde problemer med å velge main). :p Legger inn navn på disse senere.

___________________________________________________________

Kunne godt tenke meg å prøve ett casual norsk guild, for heroics / group missions, hvis det finnes på Kellian Jarro.

Men sånn ellers spiller jeg alene. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kunne godt tenke meg å prøve ett casual norsk guild, for heroics / group missions, hvis det finnes på Kellian Jarro.

Men sånn ellers spiller jeg alene. :)

 

 

Om du er over 18 eller oppfører deg som du er over 16 (en rette snor hos oss og ikke en regel), så er du sikkert velkommen hos oss :) Vi leter etter flere Norske på Kellian Jarro. Vi er omtrent 20 spillere, men vi spiller mye forskjellig og er ikke noe hardcore SW. Dog en del av oss har 1 eller flere karakterer på 50.

 

NB- "Gameplay may vary during the weekends"

Endret av Cri
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812387491234

Server: Kellian Jarro

Karakter: Viator, level 50 sentinel (i et par uker). Ingen alts foreløpig.

 

Blir gjerne med i en guild, så lenge det er ok at det for min del er "casual" - kan m.a.o. ikke garantere at jeg kan stille til gitte klokkeslett (på hverdager ihvertfall). Er ikke noen erfaren/hardcore mmo spiller. Er *godt* over 18 hvis det betyr noe ;-)

Ellers er jeg med på FPs, heroics osv om noen trenger hjelp eller vil gjøre sine dailies.

Lenke til kommentar

Kunne godt tenke meg å prøve ett casual norsk guild, for heroics / group missions, hvis det finnes på Kellian Jarro.

Men sånn ellers spiller jeg alene. :)

 

 

Om du er over 18 eller oppfører deg som du er over 16 (en rette snor hos oss og ikke en regel), så er du sikkert velkommen hos oss :) Vi leter etter flere Norske på Kellian Jarro. Vi er omtrent 20 spillere, men vi spiller mye forskjellig og er ikke noe hardcore SW. Dog en del av oss har 1 eller flere karakterer på 50.

 

NB- "Gameplay may vary during the weekends"

Skal sjekke ut linken.

Har ingen Lv 50 ennå og bestemte meg for å slette nesten alle characterne mine da jeg ikke klarte å bestemme meg. :p Tok vare på de jeg hadde kommet lengst med, også lagde jeg 2 nye non-force characters (Alts). Hovedsaklig for å teste Slicing.

 

Sith Warrior (Marauder) - DPS/Leveling build Lv 27 (Main)

Jedi Consular (Sage) - Healing/Leveling build Lv 26 (Main)

 

Smuggler (Gunslinger) - DPS/Leveling build Lv 11(Alt)

Bounty Hunter - Healing/Leveling build Lv 3 (Skal gå Mercenary). (Alt)

 

Da ender jeg opp med 1 DPS og 1 Healer på hver faction. :)

 

Spiller som regel fra 17-21 i ukedagene og hele dagen av/på i helgene. Men ingen garanti. Er over 18.

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Server: Kellian Jarro

Karakter: Viator, level 50 sentinel (i et par uker). Ingen alts foreløpig.

 

Blir gjerne med i en guild, så lenge det er ok at det for min del er "casual" - kan m.a.o. ikke garantere at jeg kan stille til gitte klokkeslett (på hverdager ihvertfall). Er ikke noen erfaren/hardcore mmo spiller. Er *godt* over 18 hvis det betyr noe ;-)

Ellers er jeg med på FPs, heroics osv om noen trenger hjelp eller vil gjøre sine dailies.

 

Sentinel er vel sånn republic greier det :(

 

@Kenichi: Si fra om du har lyst på en inv på TS og guild og sånn. Så kan du jo se om du trives (heldigvis har vi ikke så mange "gærninger", foruten om meg da - jeg er hjerne skada :p )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812387491234

..

Sentinel er vel sånn republic greier det :(

..

 

Jepp. Speil av Marauder. Planen er å starte noe på imp siden etterhvert, men det tar jo naturligvis en del tid å treffe 50 igjen..

Lenke til kommentar

Hei

Spiller på luka sene på flere karakterer.

"Mainen" er en sith sorcerer i lvl 39 for øyeblikket ved navn Spelter.

 

Men for å spørre om en ting i samma slengen.

Noen som vet om en forholdsvis aktiv guild på overnevnte server? Helst casual så det ikke er det største presset på å å spille konstant.

 

Mvh Magnus

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812387491234

Starta en agent (skal visst være den beste historien etter Bounty Huntern) og en inquisitor (mye halleluja drit og litt kjedelig å spille foreløpig)

 

Starta forøvrig noen alter (en BH og en agent i helga) - foreløpig kun lvl 19 og 6 henholdsvis.

 

Imp siden har seriøst mye bedre historie (så langt) enn rep!

 

Er dere interessert i å ha med såpass lav-nivå karakterer? 50 kan nok ta litt tid å nå siden min spilletid er begrenset - tok i overkant av en md på min sentinel..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...