Gå til innhold

Problem med lyden XP - norsk versjon


firma9

Anbefalte innlegg

Har fått problemer med lyd. Jeg er ganske fersk i databruk så det er mulig jeg har gjort noen enkle feil, i såfall håper jeg det er noen der ute som kan hjelpe meg. Jeg må starte maskinen uten at nettverkskabelen står i, for hvis jeg ikke gjør det så forsvinner lyden helt. Det er drit kjipt å dra inn og ut den nettverkskabelen hele tiden, så det hadde vært greit om jeg kunne slippe det. Noen tips noen?

 

Håper jeg får hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der høres ut som en uheldig resursdeling.

Vet ikke hvilket hovedkort du har eller tilleggskort utover lyd og nic. Men en ting du kan teste er å plassere et kort i PCI-plass 2 og et kort i PCI-plass 4. Enkelte tilleggskort fungerer ikke skikkelig om de ikke får en IRQ for seg selv. Mulig delingsoversikten står i manualen til hovedkortet.

Lenke til kommentar
hver gang jer reinstallerer Windows jeg så må jeg konfiguere lydkortet mitt, etter at jeg har installert Lydkort Driverne. hvis ikke virker ikke Lydkortet. trodde XP hadde automatisk installering av sånn drivere.

 

Hvordan konfiguerer jeg lydkortet.. Jeg har også en fujitsu siemens maskin 120 gb harddisk

 

er ganske fersk i data så må ikke le om jeg ikke vet hvordan man konfiguere lydkortet.. hehe :) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...