Gå til innhold

Til dere jenter! (Og homofile :P)


YouRock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spør jenter og homofile fordi der er somregel dem som kan det der med mote.

 

lol

Det er jo det...

 

Homser og god stil er to ting som sjelden går hånd i hånd. Se her hvis du tviler.

 

Kvinner er sikkert kjempeflinke til dameklær, men er det noe kvinner er totalt talentløse til er det herreklær. Bare spør deg selv, hvor mye kan egentlig du om dameklær? Det samme vil selvfølgelig gjelde herreklær og de aller fleste kvinner.

Lenke til kommentar

Jeg spør jenter og homofile fordi der er somregel dem som kan det der med mote.

 

lol

Det er jo det...

 

Kanskje det ikke har gått opp for deg, men 95 % av de aktive på Mote og velvære er heterofile menn, som forsåvidt er godt over middels interessert i mote. Så hvis du skal ha hjelp fra kvinner eller homofile (som ofte har sær smak) så gl!

 

Gi meg noen kilder som kan støtte påstandene dine så skal jeg heller tro deg.

Lenke til kommentar

Merkelig tråd.

 

I tillegg synes jeg er det er håpløst å spørre noen om moteråd, siden det er såpass subjektivt. Et element med å ha god stil er at man er komfortabel i det man går i, noe som mest sannsynlig ikke skjer hvis du skal bli "stylet" av noen. For min egen del får jeg inspirasjon fra å gå rundt og se hva folk har på seg, se hva man synes er kult for så å finne butikker som kan potensielt ha det du synes var kult. Da har man et bra utgangspunkt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trolletråd, much?

Yeah. Liker spesielt godt "(og homofile :p)".

Og nei!! Jenter ikke noe om herreklær, jenter kan bare typisk mote, som at "flanellskjorter er såååå i vinden" osv osv. Jenter kan ingenting om men's wear og klassiske regler for å kle seg, som f. eks. at PS ikke skal matche slips. Jeg har riktignok møtt et par unntak, men de er unntakene som bekrefter regelen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...