Gå til innhold

Til dere jenter! (Og homofile :P)


YouRock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

First point of order:

 

Jenter eller homofile? Tenker du at om du ikke finner noen jenter går du for en homofil mann?

 

Ellers varierer dette med klær MYE. Ingen jenter misliker en pent kledd fyr, men vil du være sammen med ei jente som ikke forstår korrekt bekledning?

 

Det virker som dagens samfunn er vinklet mot at mannen skal jobbe opp mot å få jenta.

 

Snu på flisa mann, vær det du vil være, og jentene du passer sammen med kommer til deg. Er du misfornøyd med jentene du møter? Vel, da er du vel ikke bedre.

Lenke til kommentar

Så lenge mannen er komfortabel i hva han går med og viser det kan han egentlig kle seg i nesten hva som helst for min del. Det første jeg legger merke til er utstråling, en pen mann er en som føler seg vel med seg selv, så hvis jeg var deg ville jeg jobbet med selvtilliten heller enn å spørre jenter om hvordan de vil ha deg. Vær deg selv og jentene (samt de homofile mennene) vil komme.

Lenke til kommentar

Folkens. Jeg er ikke en person som sliter med selvtilliten. Jeg trenger bare noen tips.

Jeg spør jenter og homofile fordi der er somregel dem som kan det der med mote.

Dere som ikke har peiling på dette og dere som ikke har planer om å svare meg konkret på spørsmålene, trenger ikke å skrive i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Liker best en klesstil som bærer preg av at de kler seg for å gi et inntrykk av at de er skikkelige, og det er det. Jeg liker ikke så godt når jeg kan se at detaljene er veldig nøye uttenkt, noe som muligens forteller meg at jeg har med en detaljfreakete selvsentrert fyr å gjøre. Wæ. :ph34r:

 

En fyr som ikke bryr seg så altfor mye, men som samtidig liker å kle seg pent. Avslappet og pent. Klesstilen bør ikke se for dyr ut heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg spør jenter og homofile fordi der er somregel dem som kan det der med mote.

 

lol

Det er jo det...

 

Kanskje det ikke har gått opp for deg, men 95 % av de aktive på Mote og velvære er heterofile menn, som forsåvidt er godt over middels interessert i mote. Så hvis du skal ha hjelp fra kvinner eller homofile (som ofte har sær smak) så gl!

Endret av Rankiz
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...