Gå til innhold

Test: Asus Zenbook UX31E


Anbefalte innlegg

Finst det folk som faktisk LIKAR glossy skjerm?
Definitivt, jeg ser ikke problemet med glossy skjerm. Syns faktisk at bildet virker noe skarpere på en glossy kontra en matt skjerm.

 

Det er typiske mindre vitende som liker glossy skjermer og som sitter i en kjeller for seg selv uten lys.....

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Tenker også på å kjøpe denne med i7.. Siden man skal begynne å studere blir det nokk lette programmer den skal brukes til som word,nettsurfing,noe lightroom samt filmer på tv`n(42") via hdmi.

 

Apropos hdmi, siden den ikke har vanlig hdmi port trenger vell man en adapter for det vil jeg tro - noen som har testet eller kjøpt det å sett at det fungerer?

Endret av Jann.
Lenke til kommentar

Apropos hdmi, siden den ikke har vanlig hdmi port trenger vell man en adapter for det vil jeg tro - noen som har testet eller kjøpt det å sett at det fungerer?

 

Det trengs ingen adapter. Du trenger en mini-HDMI til HDMI-kabel, det er alt. Denne kabelen koster ikke mer enn en vanlig HDMI-kabel, denne duger i massevis.

Endret av robertaksland
Lenke til kommentar

Eller en slik sak, siden "alle" har HDMI-kabler liggende...

 

Helt klart, det er en biligere løsning, men litt mer klumpete om man skal ha den stående i til vanlig. Dessuten er en dedikert kabel penere i forhold til den slanke stilen på maskinen. Så det blir opp til hva man vil prioritere. Den lille overgangen er dog kjekt å ha med seg om man er på besøk hos noen og blir bedt om å koble maskinen til storskjermen med en hdmi-kabel som de har liggende da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...