Gå til innhold

Skyrim - Er det ok å selge et ødelagt spill? (PS3)


Anbefalte innlegg

Problemet mitt er at dere faktisk hakker ned på Jon på gata som prøver sitt beste og lage spill,

 

Visste du at Todd Howard hadde ikke vert på en handle butikk på 7 måneder når han lagde Skyrim,og tenk deg de som faktisk ikke er høyt plassert i spillet de har sikkert vert der i en evighet, de brukte kanskje 2 år på spillet, Prøv det din lille piss boy før du legger deg i hva som kreves nå til dags før man lager et spill,

 

Vent , Bethesda Games, prøvde faktisk i all denne hektiske verdenen av dritt bloggere som IGN(norent) og G4, og faktisk gjøre noe,

jævla tv 2 amatør internett jævler som prøver og få spill inn i hollywood bransjen, Se 1 video fra IGN og Gametrailer, G4 Game spot, alt mulig annet piss, Og prøv og si til meg at dette er ikke ødelegende for spillebransjen

gode intensjoner er ingen unnskyldning. Bethesda er heller ikke et lite indie grupp,de har en stor og solid fan base.

 

De solgte jævlig mange kopier av skyrim og slo rekorden på kjappest selgende spill på steam. Deres rykte er mest de sitt ansvar, bloggen her har kun satt lys på et voksende problem.

 

Hvorfor driver du med navn kalling forresten?

Endret av amir90 waits for alice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt over 110 timer skyrim, uten å oppleve en eneste stor bug så langt.

 

Ja, spillet kræsjer hver tredje time eller noe, men den er i det minste rimelig kjapp å starte opp igjen og autosavene har ikke gått korrupt eller noe.

 

Herp så vi må bare venne oss til at spill skal kræsje med gjevne mellomrom :!: Bra retning spill har utviklet seg, fuckings consoles..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skjønner dere veldig godt, det må være et mareritt å ikke spille spillet på PC, ikke bare med tanke på hva du har nevnt i bloggen men også små bugs som når questpersoner får "This person is busy" og liknende. På PC kan jeg bare hente opp consolen og fikse det, mens dere får aldri fullført det.

Lenke til kommentar

Problemet mitt er at dere faktisk hakker ned på Jon på gata som prøver sitt beste og lage spill,

 

Visste du at Todd Howard hadde ikke vert på en handle butikk på 7 måneder når han lagde Skyrim,og tenk deg de som faktisk ikke er høyt plassert i spillet de har sikkert vert der i en evighet, de brukte kanskje 2 år på spillet, Prøv det din lille piss boy før du legger deg i hva som kreves nå til dags før man lager et spill,

 

Kjenner du Todd Howard eller? Det er ingen her som hakker ned på noen som helst. Det er kritikk av et produkt fra et selskap. Sannheten er at det er en tøff verden vi lever i med mange om beinet. Det er absolutt ingenting i veien med å "sette foten ned" så lenge det er noe vi har betalt gode penger for. Vi kan ikke bare begynne å unnskylde når noe grenser til ubrukelig... Har du noen gang hørt uttrykket "slippery slope"?

Lenke til kommentar

Blizzard er et godt eksempel på hvordan det skal gjøres. Ikke bare bruker de laaaang tid for å perfeksjonere spilla sine men de patcher sine spill lengre enn noen andre gjør. De patcher fortsatt Warcraft 3. De driver heller ikke med "dlc" men lanserer fullverdige expansion packs. Og om de synes et spill de utvikler ikke er bra nok skroter de det.

 

Et fantastisk selskap som alle bør lære av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er forsåvidt en sykdom, ikke bare i spillbransjen, men i software bransjen.

 

Jeg var på kurs i forbindelse med jobben der vi ble kurset i et program som koster +100k pr. lisens og som vi har gått til innkjøp av. Programmet var fremdeles var på Alpha stadiet og full av bugs. Så i praksis måtte vi betale flere millioner for å være testobjekter for utviklerne.

 

Hårreisende.

Endret av g_knap
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...