Gå til innhold

Naughty Dog vil omdefinere spillbegrepet (PS3)


Anbefalte innlegg

Naughty Dog pleide å lage spill i veldig høy kvalitet med gameplay i fokus, men som tiden har gått har de gått lengre og lengre i fra de gamle plattform spillene sine, og nærmere og nærmere skytespill, og nå tydeligvis filmklipp.

 

Naughty Dog har alltid gjort seg flid med spillene sine, så dette blir nok ikke et dårlig spill. Jeg er personlig bare så trist de har gått vekk fra det jeg elsket dem for, og hva som gjorde dem kjente og store. De har mange meget flinke folk, og jeg håper de får øynene sine åpne for at det fortsatt finnes veldig mange som ønsker seg godt gameplay, og ikke bare en grei totalopplevelse. Vi vil spille et spill, ikke se en dårlig film hvor vi konstant blir avbrutt. Da drar vi heller på kino. urgh

 

Kunne ikke sagt meg mer enig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Naughty Dog pleide å lage spill i veldig høy kvalitet med gameplay i fokus, men som tiden har gått har de gått lengre og lengre i fra de gamle plattform spillene sine, og nærmere og nærmere skytespill, og nå tydeligvis filmklipp.

 

Naughty Dog har alltid gjort seg flid med spillene sine, så dette blir nok ikke et dårlig spill. Jeg er personlig bare så trist de har gått vekk fra det jeg elsket dem for, og hva som gjorde dem kjente og store. De har mange meget flinke folk, og jeg håper de får øynene sine åpne for at det fortsatt finnes veldig mange som ønsker seg godt gameplay, og ikke bare en grei totalopplevelse. Vi vil spille et spill, ikke se en dårlig film hvor vi konstant blir avbrutt. Da drar vi heller på kino. urgh

Så enig så enig.

Jeg er så sinnsykt lei alle disse superscriptede superlineæare spillene vi får nå for tiden hvor en egentlig ikke kan påvirke noe som helst. Nesten alle fps'er er jo egentlig bare on rails skytere nå f.eks. Fps sjangeren har liksom tatt flere skritt bakover.

Før var de frie spill med gameplay i fokus.

Endret av Santar
Lenke til kommentar

Det er sjeldent jeg har fått en like stor "WOW" opplevelse som det jeg gjorde i enkelte scener i Uncharted 2 med den sinnsyke grafikken.

 

Det blir veldig linært, men Naughty Dog lager vel kanskje mer en "eventyropplevelse" enn et spill.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Kommer som Uncharted sikkert til å bli et underholdende spill med et bra driv, men jeg håper samtidig at det blir noe mer enn Uncharted i en ny setting med ei jente på slep. At det blir noe annet enn nok et skytespill.

 

For det er jo noe av problemet de siste åra at alle spennende konsepter til slutt ender som actionspill med 70-90% slåssing av noe slag. En tør ikke å satse på renere eventyrspill der fokuset også ligger andre steder en kun på våpen og nærkamp.

Lenke til kommentar

Kan love alt å alle at det kommer ikke til å bli noe spesielt nytt så lenge dette spillet lages for å fungere på dagens konsoller.

 

«sjangerdefinerende opplevelse som blander overlevelse og action for å fortelle en persondrevet historie om en moderne pest som nærmest utrydder menneskeheten.»

 

Resident Evil har vi hatt i mange år...

 

Som 98% av alle spill så slippes ut i dag kommer dette til å bli noe halveis fungerende dritt.

 

 

Denne videon tar opp mange relevante problemer vi har i spillverdenen i dag som jeg synes de fleste over 16 år bør se.

 

Trist at utviklingen går bakover i tid...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg lagde en bruker bare for å kommentere dette innlegget. Dette gjorde jeg fordi jeg synes at nesten alle kommentarene under var helt usaklige og dumme. Selv om vi ikke lever i 1990 med 2 tonns datamaskiner KAN spill være bra! Synes det er meningsløst hvor mye folk begynner å hate på dette spillet selv om dere bare har sett en 2 minutters teaser.

 

Selv om mange av dere liker plattformspill eller eldre spill som ikke ga hint hele tiden (dette er jeg faktisk enig i er unødvendig) kan spill utvikles enda mer. Selv elsket jeg både Crash Bandicoot og Jak and Daxter, men jeg elsker også Uncharted. Dette er kanskje de mest kritikerroste spillene siden The Legend Of Zelda; Ocarina Of Time og har revolusjonert historiefortelling i spillverdenen. Naughty Dog har klart dette så godt før og jeg gleder meg til The Last of Us som sikkert sprenger grensene til Playstation og hva man trodde var mulig å gjøre på den (igjen).

 

Gotta be hatin' them haters!

Dere andre kan jo glede dere til Jak and Daxter trilogien som blir gjenutgitt i HD i februar.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...