Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan hevne seg best mulig på en player?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er gale med dette da? Han har lov til å gjøre det han gjør. Han sier det han må si for å ha seg med deg. Er det ikke sånn verden fungerer? Er det noe jeg har gått glipp av? Kan du forvente noe annet egentlig slik verden er?

 

:wallbash:

emo

 

Ja, det var en veldig konstruktiv kommentar. Prøv å bruke ordene dine. Det som er emo er å syte over at hun har lagt seg på rygg over antagelser hun gjorde seg som seinere viste seg å være falske. Det er det som er patetisk. Ønsker du å føre en diskusjon med meg så må du bruke mer enn smilefjes og enkeltord for at det skal bli fruktbart. Vist ikke så kan du spare deg for tilsvarende utbrudd/kommentarer i fremtiden.

 

 

Beklager for den,trekker det tilbake med en gang, i og med at det siste jeg ønsker er en diskusjon med deg om dette,jeg ble,og blir bare fornærmet over din negativitet og måten du forventer at slik du har tolket parforhold er riktig for alle,når du går rundt og sier til folk som har det vondt "you had it comming" ...:) Igjen,trekker det tilbake så laaangt jeg kan.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt en historie om en av norges mest fremadstormende advokater, han var visst forlovet med én mens han holdt på med 2 til. Dato var satt og det hele. Så fant broren til hun han var forlovet med ut dette, han skrev en epost om hele sulamitten og ba folk sende videre. Den var så underholdende at ganske mange fikk den. Og med fullt navn på alle involverte. Trenger jeg å si at det ikke ble noe bryllup?

 

Ellers gjetter jeg at han har fjernet wallen sin på facebook? Det kan jo bety så mye at noen gjør det, men hva ville skjedd om det ble mulig å poste på den? Eller kanskje han ikke har facebook?

 

Så er det jo alltid en mulighet å sende epost/sms til alle "venninnene" hans hvor du inviterer dem til "nå har vi vært sammen i 1-måned" feiring. Du vil jo gjerne bli kjent med alle hans venner og venninner. Du tenkte at å gå gjennom hele telefonlisten hans for å invitere alle venner og venninner var helt greit, han har da ikke noe å skjule? Dette kan gi utrolig klein stemning, og du må beherske ironi ganske godt.

 

Du kan jo også starte en blogg, eller skrive en novelle, med den hensikten å lære andre hvordan man avslører sånne som ham? En med uredelige hensikter er ikke noe å samle på, vær glad at du gjennomskuet ham så tidlig som du gjorde.

 

Hva er det forresten jenter finner så tiltrekkende med bad-boys?

Lenke til kommentar

Aner ikke hvem moren hans er, men vet hvor hun bor, i følge han selv sier han jo at han har fortalt om meg til henne.

Be om å bli med til Mor i juleselskap, også forteller du rundt middagsbordet at du du har en gledelig overraskelse, hvorpå du legger ut om hvor mye du gleder deg til å bli mor, og håper han gjør det samme?

Lenke til kommentar

Tipper du ble advart på forhånd om at han var en player, TS.

 

Men så trodde du at du skulle være den som klarte å omvende ham. Kan det stemme?

 

Dere har jo ikke vært sammen engang, så hva er egentlig problemet ditt? Ta dette som en lærdom, kanskje neste gang klarer du å bruke hodet i stedet for å bare tenke med musa.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Bare rage videre her på nettet, tydelig at å fantasere om hevntanker på diskusjon.no er mer tilfredstillende - og ikke minst lettere, enn å faktisk gjøre noe.

Skal nevnes at det er slik det burde være, skjønner at han er en dritt, men sett ting i perspektiv...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mest sannsynlig spiller det ikke noen rolle hva du gjør. Han hever seg over det uansett. Hvorfor? Du vet svaret allerede, han gir faen. Fullstendig faen. En av mine bedre kompiser er helt lik, og han blir like overrasket hver jævla gang over hvor lett noen spriker. Han har vært borte i kaninkokere før, men det som mest sannsynlig får oppmerksomheten til han fyren din er at du gir fullstendig faen.

 

Vil du få oppmerksomheten hans? Få ham til å svette? Dette er ikke kødd, og heller ikke en oppfordring om å "heve seg over" situasjonen. Drit i graviditetsløgner. Greit, du får ham til å tro du er gravid. Hva nå? Du var det jo ikke, bra for ham. Nå kan han gå videre.

 

Bare kutt kontakten. Totalt. Ikke svar på meldinger, ikke svar på oppringninger, slett ham fra Facebook. Ikke fall for fristelsen med å svare på noe som helst, bare gi fullstendig faen. Du sårer egoet hans, noe som igjen slår sprekker på selvtilliten hans. Noe annet vil nok ikke bite på.

 

Kutt all kontakt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er så enkelt for alle andre og si: hev deg over han osv, jeg er en person med ben i nesen og finner meg ikke i og bli tråkket på, blir jeg først tråkket på pleier jeg og sørge for at den personen som har behandlet meg som en dritt får igjen når vedkommende minst venter det.

 

Dette har ingenting å gjøre med "å ha bein i nesa", dette minner mer om en snurt 7-åring.

 

Gjør som mannetøs sier: kutt all kontakt. Behandle ham på samme måte som han behandler deg: gi faen i ham.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Tipper du ble advart på forhånd om at han var en player, TS.

 

Men så trodde du at du skulle være den som klarte å omvende ham. Kan det stemme?

 

Dere har jo ikke vært sammen engang, så hva er egentlig problemet ditt? Ta dette som en lærdom, kanskje neste gang klarer du å bruke hodet i stedet for å bare tenke med musa.

 

QFT som vi sa i gamledagar .

Lenke til kommentar

Så også at han har ringt flerne jenter på fredags kvelden, den første 02:30. så meg, 0231, en annen 0233,så meg igjen.. de andre har tydeligvis ikke tatt telefonen da han ringte , så da har han bladd seg igjennom listen og endt opp med den som var tilgjengelig og tok telefonen, altså meg.. Hdde jeg bare visst dette før..

 

Like a boss

 

squirtle_sunglasses_by_tyaeyu.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva er det verste en kan gjøre mot en player? Hvordan ta igjen på en måte han aldri kommer til og glemme? Så til dere playere der ute hva er det verste ei kan gjøre mot dere, så gjør at dere føler dere som en verdiløs liten dritt etterpå? Hvordan overbevise han at han har skikkelig tråkket i salaten?

 

Hei, Emily.

 

Ignorer ham, ingenting annet som hjelper. Been there, done that.

Endret av Roxie
Lenke til kommentar

Om du skal gjøre det surt for mannen så skal du si følgende:

 

Prøv å få sagt til han hvor liten penisen hans er, men det er viktig at du faktisk da HAR sett penisen hans før du sier det :whistle:

 

Uansett størrelsen på penisen hans så vil han ta det som ekstremt fornærmelse, og han vil sikkert ikke tørre å ha sex på 6 mnd.

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...