Gå til innhold

Se brukernes beste novemberbilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig å titte gjennom flotte bilder fra kjente og kjære brukere. Som alltid er det svært gode bilder som blir presentert i denne artikkelen, og nivået har vel aldri vært så høyt som det var i november måned.

Gratulerer til alle de som fikk bildene sine nevnt :)

Skrevet

Ei god veke for meg. Bilete i novemberoppsumeringa, og dagens bilete på yr.no :)

Som om ikkje det var nok, fann eg igjen snøggkoplingsplata til stativet mitt (som viste seg å vera festa på kameraet heile tida!!) :)

• Liker 2
Gjest Slettet+3124
Skrevet

Får nesten gi meg mens leken er god!! :) Andre måned jeg har blitt plukket til denne bildetråden, dette kan jo nesten bli en vane!! :D

Dette var gøy, hadde aldri i min villeste fantasi trodd at jeg skulle bli plukket ut denne måneden. Da jeg syntes at kvaliteten på bildene var bare helt rå denne gangen!! Men gøy lell da!! :D

Skrevet

Ei god veke for meg. Bilete i novemberoppsumeringa, og dagens bilete på yr.no :)

Som om ikkje det var nok, fann eg igjen snøggkoplingsplata til stativet mitt (som viste seg å vera festa på kameraet heile tida!!) :)

3 av 3 - ikke dårlig.

• Liker 1
Skrevet

Masse flott her! Meget høyt nivå på bildene. Nesten så jeg har lyst å ta kameraet og løpe for å ta noen bilder selv......, men så kommer jeg på at jeg sitter på jobb og jobber overtid.... (igjen).

Skrevet

...snøggkoplingsplata...

Fantastisk ord :)

(og bildet ditt også, forresten!)

Jeg er veldig fornøyd med å være med i denne artikkelen - takktakktakk :)

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Positivt overrasket over å ha fått med to bilder denne gangen også. Spesielt mtp. at jeg har hatt en særs slapp fotoperiode.

Selfølgelig kudos til samtlige medlemmer som har bidratt til veldig mange flotte bilder, selv om ikke alle ble presentert i denne artikkelen. =)

Skrevet
Noe så vakkert som en naken kvinnekropp er det direkte vanskelig å fotografere på en stygg måte.

Nope, og så var det variabelen om hva som er en vakker kvinnekropp på toppen ...

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...