Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ok. Jeg trenger et prosjekt.

 

I min ungdoms tid laget jeg et par karakterer, en duo of sorts, som jeg virkelig digger.

 

Jeg har trua på at disse to ville gjort seg i en humoristisk animasjonsfilm for 7+ aødersgruppen, men jeg aaaaaaner ikke hvor jeg skal begynne for å starte prosessen med å lage en historie rundt dette radarparet, og da naturligvis langt i fra å starte et screenplay.

 

Noen som har gode råd?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Out of babylon har nettopp slippet sin nye singel på urørt. Vi er ute etter tilbakemeldinger/konstruktivkritikk. Teksten er på norsk, noe vi har gjort om på i det siste. kom gjerne med tilbakemeldinger på det også. Den nye singelen heter Parasitt og kan finnes her --> http://www.nrk.no/urort/artist/outofbabylon

Sjangeren er noe uvist, men er et sted i metal, hardcore, mathcore land, kom gjerne med innspill om det også. Håper å høre fra dere!

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Har vært med på studio-innspilling for et par uker siden, nå er visst miksen ferdig.

Jeg spiller bass på denne og noen andre sanger (som ikke er ferdig enda).

Det meste er gjort live i studio uten klikk, så noe temposkifter og den slags tull er det nok. (Noe ble lagt på etterpå)

 

På sangen er det clean gitar, vrengt gitar, lead gitar, bass, trommer, fiolin, synth, mandolin, to growlespor.

Tatt opp på et studio i Vestfossen (mellom Hokksund og Kongsberg), som egentlig driver mest med jazz, blues og lettere sjangre.. Miksen er vel heller ikke helt perfekt, kunne vært polert enda mer, men når det står på penger så står det på penger. Er skolen (FHS) som betaler, og budsjettet er som det er.

 

 

TIlbakemeldinger? Denne startet med at en av gitaristene laget et lite riff (cleanriffet i begynnelsen), så ballet det på seg...

 

https://soundcloud.c.../folk-ish-metal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...