Lexiboij Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Hei, mistet kamerabaggen min i et steingulv tidligere i dag og får ikke auto-fokusen til å fungere. Det er snakk om Tamron 18-200 f3,5-6,3 MACRO. Dekker garantien fallskader? Det er ingen synlige skader. Endret 8. desember 2011 av Lexiboij Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Garantien dekker selvølgleig ikke skader som du har påført varen! Kanskje har du noen slik "idiots forsikring"? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Nei, garantien og reklamsjonsretten gjelder ikke slike skader. Men har du forsikring, så er det mulig at den dekker det. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg slapp unna med skrekken denne gangen, ikke var jeg forsikret så jeg fikk et litt raskere hjertetempo. Viste seg at jeg hadde kommet borti AF/M bryteren på kamerahuset som overstyrer objektivet. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Kanskje du skulle kjøpe deg en ny og bedre foret veske, eller fore den du har med litt fast skumgummi? Lenke til kommentar
to88he Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Kanskje du skulle kjøpe deg en ny og bedre foret veske, eller fore den du har med litt fast skumgummi? Eller bare gå over til 1D serien eller D3, med et skikkelig solid objektiv? (ikke billig da) Endret 9. desember 2011 av to88he Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå