Gå til innhold

Tips til nytt bilspill?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lyst på et bilspill. Vet ikke helt hva men jeg trivdes med need for speed most wanted og carbon før i tiden. Husker såvidt need for speed underground, men det spilte jeg ikke så mye siden jeg ikke hadde det. Har lyst på noe liknende. Prøvde nå nylig need for speed undercover men det var crap. Prøvde også Driver san fransisco men vil ha muligheten til å tune bilen også.

 

Så, er det noen tips? Eller burde jeg laste ned noen av de gamle need for speed spillene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har lyst på et bilspill. Vet ikke helt hva men jeg trivdes med need for speed most wanted og carbon før i tiden. Husker såvidt need for speed underground, men det spilte jeg ikke så mye siden jeg ikke hadde det. Har lyst på noe liknende. Prøvde nå nylig need for speed undercover men det var crap. Prøvde også Driver san fransisco men vil ha muligheten til å tune bilen også.

 

Så, er det noen tips? Eller burde jeg laste ned noen av de gamle need for speed spillene?

Du kan evt prøve TDU (Test Drive Unlimited), finnes 1 og 2, den andre er etter min mening dårligere enn den første.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har du Playstation 3 så anbefaler jeg Gran Turismo 5 på det varmeste. 100-talls timer med ren og skjær glede. Over 1000 biler med en hel haug av tuningmuligheter samt mange kule baner som finnes i det virkelige liv (Nürburgring, Côte d' Azur m.m) :)

 

Hvis du har Xbox 360 så er vel Forza Motorsport det beste på markedet?

Lenke til kommentar

Hvis det er spill lignende NFS Underground, Most Wandet og Carbon, så er det nok best at du holder deg til de titlene. Har kommet få/ingen nye bilspill som er like som de og like bra.

 

Når du sier tuning, mener du kun endre motor og andre indr deler, eller mener du styling (felger, spoilere osv.) også?

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Skjer med at dere anbefaler forza og gran turisimo her? Disse spillene er ikke så artig når du bare skal tullkjøre.

 

Fant ut at the driver san fransico passet meg bedre ettersom jeg ble tvunget til å spille det litt lengre. Men får jo ikke trimmet bilene.

 

Å style en bil er jo bare kjedelig så deg er ikke en så stor faktor. Blir som regel bare et plukket ut noe som ser Ok ut uansett.

 

Har foresten Forza 2 og gidder ikke kjøpe flere i den spillserien foreløpig.

Lenke til kommentar

Skjer med at dere anbefaler forza og gran turisimo her? Disse spillene er ikke så artig når du bare skal tullkjøre.

 

Fant ut at the driver san fransico passet meg bedre ettersom jeg ble tvunget til å spille det litt lengre.

Gran Turismo er veldig bra bilspill, men dette er jo også pc forumet, og da nytter det ikke. Også som du sier det er en spesiell type bilspill. Det spillet du snakker om ser ut som GTA uten muligheten for å gå ut av bilen. Ikke at det er noe galt i det, mye moro kjøring i GTA!

Lenke til kommentar

Skjer med at dere anbefaler forza og gran turisimo her? Disse spillene er ikke så artig når du bare skal tullkjøre.

 

Fant ut at the driver san fransico passet meg bedre ettersom jeg ble tvunget til å spille det litt lengre.

Gran Turismo er veldig bra bilspill, men dette er jo også pc forumet, og da nytter det ikke. Også som du sier det er en spesiell type bilspill. Det spillet du snakker om ser ut som GTA uten muligheten for å gå ut av bilen. Ikke at det er noe galt i det, mye moro kjøring i GTA!

 

Om du er fan av kjøringen i GTA burde du teste Just Cause 2. Mye større map, mye bedre grafikk, flere biler (flere kjøretøy generelt som fly/choppers osv.) og et helt latterlig morsomt gameplay.:D

Lenke til kommentar

Om du er fan av kjøringen i GTA burde du teste Just Cause 2. Mye større map, mye bedre grafikk, flere biler (flere kjøretøy generelt som fly/choppers osv.) og et helt latterlig morsomt gameplay.:D

Bedre grafikk har det ikke, GTA krever enormt mye, Just Cause 2 funker glatt. Men er enig i at det virker gøy, spillte det litt, men mista grepet om det spillet etter at introduksjonsdelen var over. Finner ikke missions også er det så mange militærbiler som kjører rundt og buster meg hele tiden.

Lenke til kommentar

LOL bedre grafikk i GTA IV enn i JC2? :p

 

Tror ikke ikke jeg har sett en eneste spillmotor som ser bedre ut en Avalanche 2.0 bortsett fra Frostbite 2. Er dog mulig du kun har testa det på konsoll, der er jo all grafikk shitty uansett (sammenlignet med master race PC).

 

Grunnen til at GTA krever enormt mye er at det er en elendig konsollport (bare søk opp "GTA IV bad performance), og da det gikk så dårlig når Rockstar porta det til PC er nok en av grunnene til at RDR aldri nådde PC.

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...