Gå til innhold

Hjelp til å få ned Hele nedlasting, program.


simalarion

Anbefalte innlegg

Evig problem jeg har, som jeg aldrig har orket brydd meg særlig med men nå er jeg smålei, så prøver å få hjelp ...

 

Problemet er at nedlastingene slutter etter en kort stund så får jeg ikke fortsette men må starte på nytt, uansett hva jeg laster ned uansett hvilken nettleser jeg bruker og uansett hvilken bane jeg legger Downloads til, Trolig har det et eller annet med 64 bit Os, SSD osv osv har googlet lenge og funnet en dugelig mengdet forslag som ikke hjelper noenting. Spesielt iriterendet på store downloads (som skjermkort driver feks).

 

Det som hjalp var en Download hjelpe program, som tok over for standard nedlasting funksjonen i Firefox, IE osv. Problemet er at de begynte å mase etter ganske mye penger etter en Trial. Er det noen der ute som vet om et gratis program som kan hjelpe meg med dette?.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er var en program som økte hastigheten (ved å starte flere sesjoner), dette førte til at jeg aldrig haddet problemet lenger heller, men jeg måtte betale for det.

 

Tvilsomt, tror det haddet blitt hyleorkester mot NextGentel da, men mulig det et u-stabilt mot min blokk etc selvsagt. Pause\Resume funksjonen i Firefox fungerer enkelte ganger, den som stort set har reddet meg, men forsatt utrolig iriterendet. Når nedlasting da stopper etter 20 - 50 mb, pauser jeg og resumer, dette fungerer når det "føler" for det.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...