Gå til innhold

Longest headshot i BF3

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

1304 m...... meen det var på en privat server. 10 - 15 tries tror jeg..? Legit tror jeg avstanden var rundt 500 m. :tease:

Endret av Awezome
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig brøt jeg 1000-meter barrieren! :thumbup:

1328m @ Operation Firestorm! Fra hjørnet til US Deployment og bort til RU Deployment åsen. Tok noen tries men.. well well:)

Men jeg føler jeg er mer stolt av 935 meter headshot på moving target @ Caspian Border :love:

Skrevet

Moro ta hodeskudd fra lang avstand ja. Selv liker jeg å være litt offensive når jeg er recon, så får igrunnen aldri sjans til hodeskudd fra lang avstand. :whistle:

Skrevet (endret)

Syke..syke man... Når man har drept over 250 mennesker og ikke føler noe for det så..... så er man litt syk :p

Han sa at han nølte litt på første drapet, så han er vel ikke så syk. Han tok de han fikk beskjed om å ta sier han.

Selv har han aldri angret for noen av drapene han begikk.

- Det var min plikt å skyte fienden, og jeg angrer ikke på det. Det eneste jeg er lei meg for er de soldatene og vennene jeg ikke var i stand til å redde. Jeg er ikke naiv, og jeg romantiserer ikke krig. De verste øyeblikkene i mitt liv har jeg opplevd i Navy SEALs. Men jeg kan stå til rette for Gud med en ren samvittighet ved å ha gjort jobben min, sier Kyle til Texas Monthly.

Endret av Awezome
Skrevet (endret)

630 meter med M40A5. Første og eneste runden jeg har prøvd å få mye lange headshots. Er ikke meg å få 2-3 kills få 10min. :p

e: leif

Endret av Camorack
Skrevet

Tok en hoppende piruett og traff en kar headshot fra 500 meters avstand på Operation Firestorm med M98B. Var så flaks som du får det.

Skrevet

Har 600 meter, men er ikke så imponert over gunner'ne ennå. Hvis noen er ute etter å konstruere long range shot, eller oppnå andre assignments eller dog-tags, så stiller jeg ;)

Skrevet (endret)

1328m @ Operation Firestorm! Fra hjørnet til US Deployment og bort til RU Deployment åsen. Tok noen tries men.. well well:)

Men jeg føler jeg er mer stolt av 935 meter headshot på moving target @ Caspian Border :love:

Laget ditt må ha vært utrolig glad for å ha deg på laget ;)

OT: Har 300 noe uten sniper, sniper nesten aldri :)

Endret av JayMK93
Skrevet

Laget ditt må ha vært utrolig glad for å ha deg på laget ;)

OT: Har 300 noe uten sniper, sniper nesten aldri :)

Haha! Indeed :!: Var sikkert til veeeeldig stor hjelp! :ph34r:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...