Skelpadderidderen Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars bumblebeee skrev (10 timer siden): Noen som har funnet denne enda? Lett i over 20 år nå... Er det tegnefilm/animasjon eller ekte mennesker?
bumblebeee Skrevet 7. april Skrevet 7. april On 3/29/2025 at 3:01 PM, Skelpadderidderen said: Er det tegnefilm/animasjon eller ekte mennesker? Ekte mennesker. Litt halv sexy etterskole serie. Gikk på en rar norsk kanal som ikke hadde så lang fartstid
toxicstinger Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Jeg har lett etter denne serien i mange år uten å lykkes. Men den gjorde veldig inntrykk på meg. Må ha vært en gang mellom slutten av åttitallet og midten av nittitallet. Tegneserie. Eneste jeg husker er at to skikkelser (husker ikke om de var tegnemennesker eller dyreskikkelser) blir fanget i en borg eller i en hule av et eller annet (mener det var et litt skummelt monster). De er sperret inne på et rom og bestemmer seg for å rømme. Første gangen blir de fanget igjen. Andre gangen lykkes de. Mener å huske at de kom til et litt rart rom når de ble tatt. Sorry, det er alt jeg har å gå på. Kanskje den var i to deler? Har et vagt minne av at jeg gledet meg til fortsettelsen. Den gjorde veldig inntrykk på meg og skulle gjerne sett den igjen....håper noen kan hjelpe meg 🤞
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå