Gå til innhold

Spørsmål til kristne


Anbefalte innlegg

Dette spørsmålet er ikke til peanøtt glade papegøyer osv ;)

 

Hvordan vil Jesus komme tilbake og hente sine nå snart?

 

1. Stille og hemmelig, opprykke sine, og de ufrelste lever videre i sterk trengsel.

 

2. Vi vil alle se ham, høre ham, og merke ham, de frelste (døde og levende) vil rykkes opp i skyen til ham og bli med hjem til himmelen, de ugudelige ligger døde tilbake på jorden.

 

3. Andre forslag?

Endret av cberg70
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette spørsmålet er ikke til peanøtt glade papegøyer osv ;)

 

Hvordan vil Jesus komme tilbake og hente sine nå snart?

 

1. Stille og hemmelig, opprykke sine, og de ufrelste lever videre i sterk trengsel.

 

2. Vi vil alle se ham, høre ham, og merke ham, de frelste (døde og levende) vil rykkes opp i skyen til ham og bli med hjem til himmelen, de ugudelige ligger døde tilbake på jorden.

 

3. Andre forslag?

Ja, jeg har et forslag til hva du også kan tro på... At hele menneskeheten må utryddes av Gud først (eller indirekte i form av at naturen Gud har skapt utrydder oss), for så å gjenoppstå når Guds basun lyder... (Beskrevet i Johannes Jugevangelium. :) )

Endret av °•.°•.°•. тυявσ nєℓℓσ .•°.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette spørsmålet er ikke til peanøtt glade papegøyer osv ;)

 

Hvordan vil Jesus komme tilbake og hente sine nå snart?

 

1. Stille og hemmelig, opprykke sine, og de ufrelste lever videre i sterk trengsel.

 

2. Vi vil alle se ham, høre ham, og merke ham, de frelste (døde og levende) vil rykkes opp i skyen til ham og bli med hjem til himmelen, de ugudelige ligger døde tilbake på jorden.

 

3. Andre forslag?

Ja, jeg har et forslag til hva du også kan tro på... At hele menneskeheten må utryddes av Gud først (eller indirekte i form av at naturen Gud har skapt utrydder oss), for så å gjenoppstå når Guds basun lyder... (Beskrevet i Johannes Jugevangelium. :) )

Alle forslag mottaes med takk, også det fra deg ;) men jeg støtter meg tilo hva bibelen sier, den sier at de frelste blir rykket opp, jesus er synlig for hele verden, hørbar, og merkbar, og de ugudelige ligger døde tilbake spredd over hele jorden, de dør av synet av Jesus.

Lenke til kommentar

Dette spørsmålet er ikke til peanøtt glade papegøyer osv ;)

 

Hvordan vil Jesus komme tilbake og hente sine nå snart?

 

1. Stille og hemmelig, opprykke sine, og de ufrelste lever videre i sterk trengsel.

 

2. Vi vil alle se ham, høre ham, og merke ham, de frelste (døde og levende) vil rykkes opp i skyen til ham og bli med hjem til himmelen, de ugudelige ligger døde tilbake på jorden.

 

3. Andre forslag?

Ja, jeg har et forslag til hva du også kan tro på... At hele menneskeheten må utryddes av Gud først (eller indirekte i form av at naturen Gud har skapt utrydder oss), for så å gjenoppstå når Guds basun lyder... (Beskrevet i Johannes Jugevangelium. :) )

Alle forslag mottaes med takk, også det fra deg ;) men jeg støtter meg tilo hva bibelen sier, den sier at de frelste blir rykket opp,

Det er kun en forfatter som ymter innpå det, resten gjør ikke det.

Bibelen gir forskjellige svar, som kan tolkes på forskjellige måter....

 

jesus er synlig for hele verden, hørbar, og merkbar, og de ugudelige ligger døde tilbake spredd over hele jorden, de dør av synet av Jesus.

Akkurat det står det ikke... I så fall hvor?

Og syntes du dette er logisk? Syntes du det er rettferdig f.eks?

Hvem er de ugudelige? De som ikke er gudelige?

Lenke til kommentar

Dette spørsmålet er ikke til peanøtt glade papegøyer osv ;)

 

Hvordan vil Jesus komme tilbake og hente sine nå snart?

 

1. Stille og hemmelig, opprykke sine, og de ufrelste lever videre i sterk trengsel.

 

2. Vi vil alle se ham, høre ham, og merke ham, de frelste (døde og levende) vil rykkes opp i skyen til ham og bli med hjem til himmelen, de ugudelige ligger døde tilbake på jorden.

 

3. Andre forslag?

Ja, jeg har et forslag til hva du også kan tro på... At hele menneskeheten må utryddes av Gud først (eller indirekte i form av at naturen Gud har skapt utrydder oss), for så å gjenoppstå når Guds basun lyder... (Beskrevet i Johannes Jugevangelium. :) )

Alle forslag mottaes med takk, også det fra deg ;) men jeg støtter meg tilo hva bibelen sier, den sier at de frelste blir rykket opp,

Det er kun en forfatter som ymter innpå det, resten gjør ikke det.

Bibelen gir forskjellige svar, som kan tolkes på forskjellige måter....

 

jesus er synlig for hele verden, hørbar, og merkbar, og de ugudelige ligger døde tilbake spredd over hele jorden, de dør av synet av Jesus.

Akkurat det står det ikke... I så fall hvor?

Og syntes du dette er logisk? Syntes du det er rettferdig f.eks?

Hvem er de ugudelige? De som ikke er gudelige?

De ugudelige, de som ikke har valgt Jesus til Herre og frelser :thumbup:

 

Lukas 17: 34 "Jeg sier dere: Den natten skal det ligge to i samme seng. Den ene blir tatt med, den andre blir igjen. 35 To kvinner skal male på samme kvern. Den ene blir tatt med, den andre blir igjen.36 To menn skal være ute på markene. Den ene blir tatt med, den andre blir igjen. 37 Disiplene tok da til orde og spurte: Hvor, Herre? Han svarte: Der åtselet er, vil gribbene samles."

 

 

Se nøye på hva vers 37 over her sier

 

Jeg tok her med vers 37 også, det pleier de ikke gjøre. Det verset er nemelig viktig, for der spør de Jesus, hvor vil de ugudelige bli latt tilbake? Jesus svarer da at de vil bli liggende tilbake døde, som åtsel til gribbene her på jorden, de lever ikke videre slik secret left behind filmene sier. Det er nødt til og være de som blir igjen de spør om, for de frelste skal ikke ende som åtsel.

 

 

så da er vi vel ihvertfall enige i at bibelen sier de ugudelige ligger døde tilbake her på jorden som åtsel, når jesus henter opp sine? sier ikke du må tror det, men bibelen sier det, ikke sant?

Lenke til kommentar

Hvordan vil Jesus komme tilbake og hente sine nå snart?

 

1. Stille og hemmelig, opprykke sine, og de ufrelste lever videre i sterk trengsel.

 

2. Vi vil alle se ham, høre ham, og merke ham, de frelste (døde og levende) vil rykkes opp i skyen til ham og bli med hjem til himmelen, de ugudelige ligger døde tilbake på jorden.

 

3. Andre forslag?

Den store (sterke) trengsel var i år 70 e.Kr

 

Jesus Kristus er ikke langt borte et eller annet sted. Har er her på jorden i sitt rike (himmelriket)

 

Akkurat nå ser ikke verden Jesus Kristus og Hans rike.

 

Når verdens øyne åpnes er det dommens dag.

Lenke til kommentar

:dribble:

Hvordan vil Jesus komme tilbake og hente sine nå snart?

 

1. Stille og hemmelig, opprykke sine, og de ufrelste lever videre i sterk trengsel.

 

2. Vi vil alle se ham, høre ham, og merke ham, de frelste (døde og levende) vil rykkes opp i skyen til ham og bli med hjem til himmelen, de ugudelige ligger døde tilbake på jorden.

 

3. Andre forslag?

Den store (sterke) trengsel var i år 70 e.Kr

 

Jesus Kristus er ikke langt borte et eller annet sted. Har er her på jorden i sitt rike (himmelriket)

 

Akkurat nå ser ikke verden Jesus Kristus og Hans rike.

 

Når verdens øyne åpnes er det dommens dag.

:dribble: jaujau....en skal høre mye før ørene detter av.

Lenke til kommentar

Det er flere ting som tyder på at i alle fall deler av Joh.Åp. handler om det som skjedde rundt år 70. F.eks var alle mynter preget med et bilde av Nero og at han var gud, derfor nektet kristne å bruke disse myntene. De ville ikke "ta dyrets merke" som det står, og ble dermed nektet å kjøpe og selge. Åpenbaringsboken kan uansett ikke forstås helt bokstavelig.

Lenke til kommentar

Åpenbaringsboken kan uansett ikke forstås helt bokstavelig.

Såklart ikke. Vi VET at stjerner aldri vil regne ned på jorden og en rekke andre ting som johannes jugde om fra synene han hadde i sopp rusen som åpenbart måtte til for å "se" alt det tullet han skrev... Det som ER skremmende er at de aller fleste kristne otrdde hver et ord av dette sludderet FØR vi fikk kunnskap nok til å gjennomskue sopprus fortellingene....

 

When push comes to shove tror jeg faktisk at en del kristne tror på vissvasset enda, de håper at et eller annet magisk skal skje så tullet johannes fant på skal bli sant... :roll:

 

For der står det i sannhet mye tull.... 7 hodede monstre, verden er hersket over av konger (Som de på den tiden trodde var en tittel som ALLTID ville ha makt, de kristne kaller jo jesus for konge til og med, selv om de vet at konger i dag er marionette figurer som danser etter landets lover og ikke omvendt... Hadde bibelen vært LITT forutseende så hadde jesus vært president, ikke konge, men igjen skinner det soleklart i mellom hvor fantastisk utdatert bibelen er og hvorfor den er skrevet av ignorante jernalder menn, for en allmektig gud ville såklart ha tenkt på slikt. Med mindre den guden bibelen skal ha oss til å tro på er så dum da....

Lenke til kommentar

Då kjem han stille og umerkjeleg for verda og hentar sine heim. Nett slik han forlot verda, som sagt i Apostelsoga (framhevinga er mi):"Då han (Jesus, min merknad) det hadde sagt, vart han lyft upp so dei såg på det, og ei sky tok han burt or augo deira. Som dei no stod og stirde upp imot himmelen medan han for burt, stod det med ein gong tvo kvitklædde menn innmed dei og sa: Kvi stend de og ser upp imot himmelen, Galilea-menn? Denne Jesus som vart teken upp i himmelen frå dykk, han skal koma att på same måten som de såg han fara til himmels."

 

SEINARE kjem han annleis, men når han hentar sine heim, kjem han slik kristne veit godt, ut frå kva Paulus skriv til forsamlinga i Tessaloniki: "Men um tidene og stundene, brør, treng de ikkje til at ein skriv til dykk; for de veit sjølve grant at Herrens dag kjem som ein tjuv um natti." Altså stille og umerkjeleg, ikkje med nokon "full konsert". Då skal slett ikkje himmelrømda skakast (like lite som det skjedde ived hedingan eg nett nemnde frå Apostelsoga), då skal EITT skje: Dei kristne skal rykkjast i sky saman med Herren, og verda skal fortsetja - men med eitt viktig skilje: Då er "den som no held att, (vert) rudd undan" som Gud seier gjennom Paulus til forsamlinga i Tessaloniki, og Gud kan då uhemma sleppa vreiden sitt utover verda.

 

Så eit par spørsmål til cberg70: Du skriv at "Jeg tok her med vers 37 også, det pleier de ikke gjøre. Det verset er nemelig viktig, for der spør de Jesus, hvor vil de ugudelige bli latt tilbake? Jesus svarer da at de vil bli liggende tilbake døde, som åtsel til gribbene her på jorden, de lever ikke videre slik secret left behind filmene sier." Kva er grunngjevinga di - med stønad i BIBELTEKST og korkje ditt eige eller sjuandedagsadventist"profetar" sitt TANKESPINN av typen "det er nødt til og være de som blir igjen de spør om, for de frelste skal ikke ende som åtsel" - for at Jesus her omtalar "dei ugudelege som "åtslet" - og kva er i så fall gribbane? Kva grunngjev du det vidare med at Jesus i det heile teke her talar til kristne, og at dei difor skal oppleva kva som står i Matt 17. Det er HEILT utelukka at Luk 17 omtalar noko anna enn det tankespinnet ditt hevdar, og i tilfelle: Kva grunngjev du det med - med stønad i BIBELTEKST? For den del: Kva grunngejv du - med stønad i Bibeltekst - AT "der spør de Jesus, hvor vil de ugudelige bli latt tilbake". Spørsmålet til læresveinane er "Kvar, Herre?" Les du MEIR inn i Bibelteksta her enn kva det faktisk STÅR i henne - slik at du kan TOLKA henne i samsvar med ditt eller sjuandedagsadventist"profetane" sitt tankespinn etterpå?

 

Vidare seier du (uthevinga er mi): "....men jeg støtter meg tilo hva bibelen sier, den sier at de frelste blir rykket opp, jesus er synlig for hele verden, hørbar, og merkbar, og de ugudelige ligger døde tilbake spredd over hele jorden, de dør av synet av Jesus." Alt dette STÅR faktisk ikkje, ut frå kva eg har sett. Gud seier gjennom Paulus (til forsamlinga i Tessaloniki at dei frelste skal rykkast i sky (Her seier han og "Herren sjølv skal koma ned frå himmelen med bjodande rop, med yverengels røyst og med Guds basun", men ein skal ikkje av DET trekkja konklusjonen at verda vil merka saka, før ETTERPÅ: For det eine lydde "overengelsk røyst" på Betlehemsmarka og, utan at DET såg ut til å merkast for andre enn dei hyrdingane som var til stades, for det andre kan ein nok "ropa i natti" - med "bjodande rop og - på nokon som ventar på ein og er klar når ein ropar, utan at ein med det uroar alle andre!) Gud seier og at Jesus skal koma synleg for heile verda, høyr- og merkbar, men seier han det skal skje SAMSTUNDES med at Herrens dag kjem som ein tjuv om natti? At "de ugudelige ligger døde tilbake spredd over hele jorden, de dør av synet av Jesus" har ikkje EG sett Bibelen omtalar, så her må du påvisa KVAR ein finn dette - utover som eige tankespinn! Påviser du ikkje her, vil eg hevda du forfalskar Guds ord for å få det til høva saman med tankespinnet hjå deg og "profetane" til sjuandedagsadventistante. DET vert vel å gå lengre enn kva sjølv lygnhalsen og "sjefsprofeten" Ellen G Harper White gjorde og det. Ho forfalska nok anna skrive, og ho fortidde gjerne sider i Guds ord som ikkje høva saman med "profetiane" hennar, men eg har enno ikkje sett at ho forfalska Guds ord...

 

Ein kommentar til turbonello or RWS og: I cberg70 sitt startinnlegg står tydeleg: (uthevinga er mi, for å gjera ENDÅ tydelegare): "Spørsmål til KRISTNE". Gjennom at de faktisk svarar på spørsmål klårt adressert TIL KRISTNE trekkjer eg då ein av følgande konklusjonar: a) Turbonello/RWS har no vedkjent seg som kristen (i så fall: Til lukke - men ut frå siste gudsspottinga RWS skreiv på tråden trur eg det alternativet kan eliminerast for den brukaren) eller b) Turbonello/RWS er ikkje i stand til å lesa ein setning på tre ord eller c) Turbonello/RWS er totalt blotta for sosiale antenner og vanleg folkeskikk og blandar seg så gjerne inn i samtalar som TYDELEG har anna adresse enn dei sjølv, og like tydeleg melding om at dette IKKJE er ei samtale tiltenkt dei! Fortset dei (eller tek andre til) med slikt utan å stadfesta a) er det klårt teikn for meg til å forlata samtala. Eg tek gjerne ein samtale MELLOM KRISTNE om dette, men skal andre blanda seg inn i samtala (mot trådstartar sitt klåre ynskje og føresetnad i fyrsteinnlegget på tråden) ser eg ingen grunn til å ta del sjølv vidare.

Lenke til kommentar

Ein kommentar til turbonello or RWS og: I cberg70 sitt startinnlegg står tydeleg: (uthevinga er mi, for å gjera ENDÅ tydelegare): "Spørsmål til KRISTNE". Gjennom at de faktisk svarar på spørsmål klårt adressert TIL KRISTNE trekkjer eg då ein av følgande konklusjonar: a) Turbonello/RWS har no vedkjent seg som kristen (i så fall: Til lukke - men ut frå siste gudsspottinga RWS skreiv på tråden trur eg det alternativet kan eliminerast for den brukaren) eller b) Turbonello/RWS er ikkje i stand til å lesa ein setning på tre ord eller c) Turbonello/RWS er totalt blotta for sosiale antenner og vanleg folkeskikk og blandar seg så gjerne inn i samtalar som TYDELEG har anna adresse enn dei sjølv, og like tydeleg melding om at dette IKKJE er ei samtale tiltenkt dei! Fortset dei (eller tek andre til) med slikt utan å stadfesta a) er det klårt teikn for meg til å forlata samtala. Eg tek gjerne ein samtale MELLOM KRISTNE om dette, men skal andre blanda seg inn i samtala (mot trådstartar sitt klåre ynskje og føresetnad i fyrsteinnlegget på tråden) ser eg ingen grunn til å ta del sjølv vidare.

Husk på det neste gang du har lyst til å kommentere evolusjon eller annen vitenskap selv da... ;)

 

Dette ER et diskusjons forum og man kan derfor ikke forvente at kun kristne skal svare like lite som at man forventer at kun blåøyde skal svare på tråder som det står at kun de blåøyde kan svare.... Sånn er det med den saken. Så lenge folk holder seg til tema ser jeg ingen grunn til å ekskludere noen fra tråder jeg... Tror faktisk ikke TS har så forferdelig mye i mot å få noen nye vinkler på heller mosegrodde meninger... Det er bare atlaterhavet som ser på seg selv som spesiell og fredet her tror jeg (og som syntes enhver kritikk av hans egen religion er fornærmende mot han personlig...)

Lenke til kommentar

Då kjem han stille og umerkjeleg for verda og hentar sine heim. Nett slik han forlot verda, som sagt i Apostelsoga (framhevinga er mi):"Då han (Jesus, min merknad) det hadde sagt, vart han lyft upp so dei såg på det, og ei sky tok han burt or augo deira. Som dei no stod og stirde upp imot himmelen medan han for burt, stod det med ein gong tvo kvitklædde menn innmed dei og sa: Kvi stend de og ser upp imot himmelen, Galilea-menn? Denne Jesus som vart teken upp i himmelen frå dykk, han skal koma att på same måten som de såg han fara til himmels."

 

SEINARE kjem han annleis, men når han hentar sine heim, kjem han slik kristne veit godt, ut frå kva Paulus skriv til forsamlinga i Tessaloniki: "Men um tidene og stundene, brør, treng de ikkje til at ein skriv til dykk; for de veit sjølve grant at Herrens dag kjem som ein tjuv um natti." Altså stille og umerkjeleg, ikkje med nokon "full konsert". Då skal slett ikkje himmelrømda skakast (like lite som det skjedde ived hedingan eg nett nemnde frå Apostelsoga), då skal EITT skje: Dei kristne skal rykkjast i sky saman med Herren, og verda skal fortsetja - men med eitt viktig skilje: Då er "den som no held att, (vert) rudd undan" som Gud seier gjennom Paulus til forsamlinga i Tessaloniki, og Gud kan då uhemma sleppa vreiden sitt utover verda.

 

Så eit par spørsmål til cberg70: Du skriv at "Jeg tok her med vers 37 også, det pleier de ikke gjøre. Det verset er nemelig viktig, for der spør de Jesus, hvor vil de ugudelige bli latt tilbake? Jesus svarer da at de vil bli liggende tilbake døde, som åtsel til gribbene her på jorden, de lever ikke videre slik secret left behind filmene sier." Kva er grunngjevinga di - med stønad i BIBELTEKST og korkje ditt eige eller sjuandedagsadventist"profetar" sitt TANKESPINN av typen "det er nødt til og være de som blir igjen de spør om, for de frelste skal ikke ende som åtsel" - for at Jesus her omtalar "dei ugudelege som "åtslet" - og kva er i så fall gribbane? Kva grunngjev du det vidare med at Jesus i det heile teke her talar til kristne, og at dei difor skal oppleva kva som står i Matt 17. Det er HEILT utelukka at Luk 17 omtalar noko anna enn det tankespinnet ditt hevdar, og i tilfelle: Kva grunngjev du det med - med stønad i BIBELTEKST? For den del: Kva grunngejv du - med stønad i Bibeltekst - AT "der spør de Jesus, hvor vil de ugudelige bli latt tilbake". Spørsmålet til læresveinane er "Kvar, Herre?" Les du MEIR inn i Bibelteksta her enn kva det faktisk STÅR i henne - slik at du kan TOLKA henne i samsvar med ditt eller sjuandedagsadventist"profetane" sitt tankespinn etterpå?

 

Vidare seier du (uthevinga er mi): "....men jeg støtter meg tilo hva bibelen sier, den sier at de frelste blir rykket opp, jesus er synlig for hele verden, hørbar, og merkbar, og de ugudelige ligger døde tilbake spredd over hele jorden, de dør av synet av Jesus." Alt dette STÅR faktisk ikkje, ut frå kva eg har sett. Gud seier gjennom Paulus (til forsamlinga i Tessaloniki at dei frelste skal rykkast i sky (Her seier han og "Herren sjølv skal koma ned frå himmelen med bjodande rop, med yverengels røyst og med Guds basun", men ein skal ikkje av DET trekkja konklusjonen at verda vil merka saka, før ETTERPÅ: For det eine lydde "overengelsk røyst" på Betlehemsmarka og, utan at DET såg ut til å merkast for andre enn dei hyrdingane som var til stades, for det andre kan ein nok "ropa i natti" - med "bjodande rop og - på nokon som ventar på ein og er klar når ein ropar, utan at ein med det uroar alle andre!) Gud seier og at Jesus skal koma synleg for heile verda, høyr- og merkbar, men seier han det skal skje SAMSTUNDES med at Herrens dag kjem som ein tjuv om natti? At "de ugudelige ligger døde tilbake spredd over hele jorden, de dør av synet av Jesus" har ikkje EG sett Bibelen omtalar, så her må du påvisa KVAR ein finn dette - utover som eige tankespinn! Påviser du ikkje her, vil eg hevda du forfalskar Guds ord for å få det til høva saman med tankespinnet hjå deg og "profetane" til sjuandedagsadventistante. DET vert vel å gå lengre enn kva sjølv lygnhalsen og "sjefsprofeten" Ellen G Harper White gjorde og det. Ho forfalska nok anna skrive, og ho fortidde gjerne sider i Guds ord som ikkje høva saman med "profetiane" hennar, men eg har enno ikkje sett at ho forfalska Guds ord...

 

Ein kommentar til turbonello or RWS og: I cberg70 sitt startinnlegg står tydeleg: (uthevinga er mi, for å gjera ENDÅ tydelegare): "Spørsmål til KRISTNE". Gjennom at de faktisk svarar på spørsmål klårt adressert TIL KRISTNE trekkjer eg då ein av følgande konklusjonar: a) Turbonello/RWS har no vedkjent seg som kristen (i så fall: Til lukke - men ut frå siste gudsspottinga RWS skreiv på tråden trur eg det alternativet kan eliminerast for den brukaren) eller b) Turbonello/RWS er ikkje i stand til å lesa ein setning på tre ord eller c) Turbonello/RWS er totalt blotta for sosiale antenner og vanleg folkeskikk og blandar seg så gjerne inn i samtalar som TYDELEG har anna adresse enn dei sjølv, og like tydeleg melding om at dette IKKJE er ei samtale tiltenkt dei! Fortset dei (eller tek andre til) med slikt utan å stadfesta a) er det klårt teikn for meg til å forlata samtala. Eg tek gjerne ein samtale MELLOM KRISTNE om dette, men skal andre blanda seg inn i samtala (mot trådstartar sitt klåre ynskje og føresetnad i fyrsteinnlegget på tråden) ser eg ingen grunn til å ta del sjølv vidare.

du sier: For det eine lydde "overengelsk røyst" på Betlehemsmarka og, utan at DET såg ut til å merkast for andre enn dei hyrdingane som var til stades, for det andre kan ein nok "ropa i natti" - med "bjodande rop og - på nokon som ventar på ein og er klar når ein ropar, utan at ein med det uroar alle andre!)

 

svar: din mening her, eller har du bibelvers på det du sier her? jeg tipper det er din mening.

 

men tilbake til startinnlegget, du skrev voldsomt mye og veldig rotete syntes jeg, så kjekt og ta en og en ting, hvem snakker jesus om i vers 37 mener du? først forteller han om de som blir tatt bort, så snakker jesus om de som blir tilbake, de spør jesus HVOR HERRE, her spør de om en av to grupper, er du enig i det? enten de frelste, eller de som ikke blir med, ikke sant? og det er ikke vanskelig og vite hvem de spør om, de vet hvor de som rykkes opp skal.....det viste alle, jesus hadde sagt det, men de lurte på hvor de blir latt tilbake de som ikke blir med, jesus erklærer dem som åttsel....dette kan du ikke vri deg ut av, eller slenge drit om kirken jeg tilhører for og forandre, det er en lavmål måte du bruker og du er ufin, du er også ufin med de andre her inne som har komentert.

 

Problemet her, er at det passer ikke inn i din teologi, at jesus sier de som blir tilbake, er åttsel.....der gribbene samles (altså de ligger strødd på jorden)...men det passer inn i teologien som sier at tusenårsriket er i himmelen og de døde ligger strødd igjen på jorden, drept av synet av jesus. Prøv og snakk litt fint til folk her inne, du vinner ingentingen på og trampe ned folk på din vei her.

Endret av cberg70
Lenke til kommentar

Husk på det neste gang du har lyst til å kommentere evolusjon eller annen vitenskap selv da... ;)

Det skal eg - om eit spørsmål er SPESIFIKT retta til ei gruppe eg ikkje er ein del av. Slik dette spørsmålet var for din del!

 

Dette ER et diskusjons forum og man kan derfor ikke forvente at kun kristne skal svare like lite som at man forventer at kun blåøyde skal svare på tråder som det står at kun de blåøyde kan svare.... Sånn er det med den saken.

Det står tydeleg at EMNET skal vørdast - og EMNET her var altså eit spørsmål TIL KRISTNE. Folk som ikkje er kristne er difor ikkje beden om å fortelja noko som helst! Nett som EG ikkje er beden om å fortelja noko som helst om nokon stiller eit eit spørsmål til ateistar - eller tilhengarar av Rosenborg for den del! Eg konstaterer og at du IKKJE hadde noko å seia om SPØRSMÅLET TS stilte!

 

Og nei, det er ikkje PÅBODE å syna sosiale antennar, og det er heller ikkje PÅBODE å syna vanleg folkeskikk. Derimot er brot på slikt ein VELDIG effektiv måte å få folk som HAR dette til å forlata arenen og finna på noko betre - og du lukkast GODT med DEN jobben i dette høvet. Du avskar no veldig effektivt alle andre sitt høve til å få meg "i tale" på tråden!

 

Takk for meg på denne tråden!

Lenke til kommentar

 

Og nei, det er ikkje PÅBODE å syna sosiale antennar, og det er heller ikkje PÅBODE å syna vanleg folkeskikk. Derimot er brot på slikt ein VELDIG effektiv måte å få folk som HAR dette til å forlata arenen og finna på noko betre - og du lukkast GODT med DEN jobben i dette høvet. Du avskar no veldig effektivt alle andre sitt høve til å få meg "i tale" på tråden!

 

Takk for meg på denne tråden!

Fy hvor barnslig du er... EN liten motstemme og du gir deg med det samme, da vil du liksom ikke "tale" til forsamlingen...

 

Er det noen som mangler folkeskikk så må de være de som tror de er utenfor alle kritikk og som ser på ALT som motsier det de tror på som fornærmende... Men greit nok....

 

Tal i vei du, skal holde meg utenfor denne tråden jeg, no problem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...