Gå til innhold

Problem med liste returnert av ajax


Anbefalte innlegg

Heisann, jeg er rimelig ny innen jquery/ajax/javascript og har begynt å se på hvordan man kan få radio buttons huket av ved å trykke på tabell-raden den står på

 

eks: http://oyvind.dyndns.info/

 

Hvis man trykker på nr1 eller nr2 i den listen så vil også radio knappene bli huket av, problemet som har dukket opp er når man trykker på knappen for å få listen returnert av ajax så kan man ikke trykke på raden for å huke dem av. Er det noen som kan tenke seg hvorfor? Jeg har ikke klart å finne noe fornuftig grunn til det, så jeg er rimelig stuck.

 

Si ifra om det trengs mer info, ellers er det bare å lese koden for mer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

funksjonen som legger til eventene (det som gjor at boksen blir huket av) kjores bare en gang.

 

Med andre ord kun idet siden laster.

 

Ajax funksjonen din erstatter innholdet i 'adminbox', med andre ord: funksjonene som gjor det du vil fa til, slettes.

 

Det letteste blir a lagre funksjonen som legger til disse eventene (scriptet du har skrevet rett inn) som en variabel, for deretter a kalle denne etter "ajaxDisplay.innerHTML = ajaxRequest.responseText;" i ajax scriptet ditt.

Endret av phenalor
Lenke til kommentar

funksjonen som legger til eventene (det som gjor at boksen blir huket av) kjores bare en gang.

 

Med andre ord kun idet siden laster.

 

Ajax funksjonen din erstatter innholdet i 'adminbox', med andre ord: funksjonene som gjor det du vil fa til, slettes.

 

Det letteste blir a lagre funksjonen som legger til disse eventene (scriptet du har skrevet rett inn) som en variabel, for deretter a kalle denne etter "ajaxDisplay.innerHTML = ajaxRequest.responseText;" i ajax scriptet ditt.

 

Tusen hjertelig takk! Jeg endte opp med å lage en funksjon som innehold scriptet mitt da jeg ikke fikk det vil med en variabel, men nå funker det som bare det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...