Gå til innhold

Håndball-VM for kvinner 2011!

Latias

52 stemmer

1. 1. Hvor bra gjør Norge det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sverige går nok forbi Norge på det området der ja. Dei kunne gjerne hatt fleire brunetter, men sånn generelt er dei vel hakket finare.

Eg går like godt for hat-trick og set på Brasil - Elfenbenskysten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen bomber i går.

Onsdag:

Kvartfinale 1: Russland - 14.45 - Frankrike -TV 2 Zebra

Kvartfinale 2: Angola - 17.30 - Danmark - TV 2 Zebra

Kvartfinale 3: Kroatia - 20.15 - Norge - TV 2 (HD)

Kvartfinale 4: Spania - 23.00 - Brasil - TV 2 (HD)

Skrevet

Jeg elsker det faktum at alle Norges kamper går 20.15. Jeg fryktet egentlig kamper langt ut på natt da det ble klart hvem som skulle arrangere mesterskapet.

Skrevet

Etter å ha sett både Norge og Kroatia så held ein knapp på våre jenter. Alt kan skje, men eg synest dei har prestert betre.

Overraskande at Frankrike vant, dei virka ikkje så gode mot Sverige, men det er jo ikkje uvanleg med variabel innsats.

Skrevet

Etter å ha sett både Norge og Kroatia så held ein knapp på våre jenter. Alt kan skje, men eg synest dei har prestert betre.

Nå har ikke jeg sett Kroatia så langt, men hvis du mener at Norge har prestert bedre, må Kroatia ha spilt elendig.

Skrevet

Jeg tror vi har en god sjanse. Mest sannsynlig spiller vi på oss selvtillit og eterhvert flyter spillet bedre. Nå som Russland er ute føler jeg meg litt tryggere på en mulig finale, da kanskje mot Frankrike. Nå har ikke jeg sett hvordan oppsettet er så jeg vet ikke hvem vi kan møte.

Skrevet

Jeg tror vi har en god sjanse. Mest sannsynlig spiller vi på oss selvtillit og eterhvert flyter spillet bedre. Nå som Russland er ute føler jeg meg litt tryggere på en mulig finale, da kanskje mot Frankrike. Nå har ikke jeg sett hvordan oppsettet er så jeg vet ikke hvem vi kan møte.

Me møter ikkje Frankrike før ein eventuell finale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...