Gå til innhold

– Kinect 2 kan lese leppene dine (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å uutrykke ironi eller sarkasme i tekst er ikke lett, og kan vel nesten kalles en kunst. Derfor ble det funnet opp et ironi-merke på 1500-tallet.

 

Men det er generelt to måter å uttrykke dette på: Ironi-merket

 

Det stemmer. Spesielt siden jeg kun spiller Call of Duty og Battlefield, og disse er de to eneste spillene som regnes som hardcore, og om man spiller noe som helst annet, så kan man ikke se på seg selv som en ekte gamer lenger...؟

 

Eller med firkant-paranteser for å uttrykke at det ikke er ment i den formen det er skrevet.

 

[Det stemmer. Spesielt siden jeg kun spiller Call of Duty og Battlefield, og disse er de to eneste spillene som regnes som hardcore, og om man spiller noe som helst annet, så kan man ikke se på seg selv som en ekte gamer lenger...]

 

Men mye av mystikken og magien rundt sarkasme forsvinner når det ikke blir benyttet i tale.

 

Du har også den mer klassiske tilnærmingen:

 

Det stemmer. Spesielt siden jeg kun spiller Call of Duty og Battlefield, og disse er de to eneste spillene som regnes som hardcore, og om man spiller noe som helst annet, så kan man ikke se på seg selv som en "ekte gamer" lenger...

Endret av GeirGrusom
Lenke til kommentar

Helt enig, og vi ser det hele tiden. Playstation har PS Move, men hvor mange spill til det har vi? Hvor mange Wii-spill utnytter Wiimoten på en bra måte, og gjør ting med den vi ikke kunne gjort med en vanlig kontroller i stedet? Motion plus? Så langt kommer jeg på Red Steel 2 og Zelda: Skyward Sword som støtter den. Nå har jeg ikke prøvd noen av dem, men så vidt jeg vet kunne vi like gjerne spilt Skyward Sword med classic controller. Og hva med Kinect? Det skulle bli det neste store, så hvor blir det av spillene?

 

Edit: Det får meg til å tenke på Wii U. Idéen er god nok, men hvor mange spill kommer til å utnytte håndkontrolleren i praksis?

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Vanelige spill? ingen uvanelge spill ivertfall :!:

 

Kinect er blitt en massiv suksess for ms, neste steg er en egen pc versjon som kommer for windows 8 og ms tilbyr nå kinect til tv produsenter for intergrering i tv som kommer :thumbup: herlig

 

Synd stemme intregrering er ikke så mulig i fjellrøysa her men forza virkelig viste at de funka meget godt :cool:

Lenke til kommentar

On rails shooters??? :!: tror du må se mere på rise of the night mares :!: full 3d movment på det som alle fps spill har :thumbup: første fps man virkelig kan gå i med kroppen med full kropsbevegelser som å dodger feller åpner dører, klatrer dukker svømmer til å med holde seg lydløs :love:

Endret av samco
Lenke til kommentar

On rails shooters??? :!: tror du må se mere på rise of the night mares :!: full 3d movment på det som alle fps spill har :thumbup: første fps man virkelig kan gå i med kroppen med full kropsbevegelser som å dodger feller åpner dører, klatrer dukker svømmer til å med holde seg lydløs :love:

 

Stemmer, Rise of Nightmares er faktisk et funksjonelt Kinect-spill, tro det eller ei. Synd at, som et spill i det hele og store, så er det rett og slett elendig.

 

Plenty med kinect spill ute :love: ms har virkelig støtta opp rund kinect mot sonys lattelige move support :!: uff

 

Djises for en fanboy du er. Først og fremst er det ikke Sony og Microsoft som står bak det meste av Move/Kinect-spill. Når det er sagt, finnes det mange PS3-spill med integrert støtte til Move. De er ikke "enten-eller" som med de aller fleste Kinect-spill. Men de to er ganske så annerledes, egentlig. PS3 sin Move er mer en kopi av Wii sin kontroller (en Wii med bedre grafikk - sier nå ikke nei til det). Kinect er sådan mer "revolusjonerende". Men som med Nintendo's 3DS, så klarer ikke enheten å leve særlig lenge uten kvalitetsspill. Kinect har noen av dem, som det dansespillet, som faktisk fungerer ypperlig til denne enheten. Men svært mange andre forsøk (som allerede nevnt, Rise of Nightmares) er heller labre.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...