Gå til innhold

PSdata.no, bra/dårlig, noe erfaring?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke om 14 dagers behandlings tid ang reklamasjon på splitter nye høytalere er bra ??? :evil:

Desuten brukte de uvanlig lang tid på å svare mail.Jeg hevet handelen og krevde pengene tilbake, bare gud vet hvor lang tid det tar.No more PSdata for me !!!

De retur og reklamasjons sakene jeg har vært borti tar alltid lang tid, noen ganger veldig lang tid. Dette er langt fra unikt med PS, men en gjengse problem med mange av nettbutikkene, til og med vanlige butikker.
Lenke til kommentar

enig med deg der gthomass..

har kranglet en god del med dem ang en skjermkort siden begynnelsen av mai og vi har dreve å sendt kortet fram og tilbake i håp om at de skulle fikse problemet

Samme problemet var der hver gang vi fikk det tilbake (3 ggr eller nokke slikt)

Har nå gitt opp og gidder ikke å bry meg mer..fant en annen løsning isteden for så det fungerer fint nå..

men uansett..DÅRLIG KUNDEBEHANDLING

 

Mi meining såfall

 

Vik vekk fra psdata :evil:

Lenke til kommentar
Vet ikke om 14 dagers behandlings tid ang reklamasjon på splitter nye høytalere er bra ??? :evil:

Desuten brukte de uvanlig lang tid på å svare mail.Jeg hevet handelen og krevde pengene tilbake, bare gud vet hvor lang tid det tar.No more PSdata for me !!!

 

Vel 14 dager er ikke så lang tid,har selv opplevd over 30 dager hos andre webshopper, men jeg sendte inn et lydkort for vel en uke siden og fikk nytt uten diskusjon fra psdata.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...