Gå til innhold

Bli én av to personer som får teste Samsung Galaxy Note


Niklasp

Anbefalte innlegg

Vil du prøve Samsungs nye smarttelefon Galaxy Note?

 

Samsung leter nå etter personer som vil prøve deres nye flaggskipsmobil.

 

Nå har du muligheten til å bli en av dem som får prøve Galaxy Note en måned og dele livet med Galaxy Note her på forumet til Mobilen.no. Samsung vil gjerne høre hvordan du opplever Galaxy Note og hvordan den forenkler din hverdag.

 

Høres dette interessant ut?

 

I såfall kan du sende en e-post til [email protected] der du beskriver hvorfor akkurat du bør få teste og fortelle om Galaxy Note i en måned.

 

Glem ikke å skrive navn, adresse, telefonnummer og e-postadresse. I emnefeltet må det stå ”Mobilen.no – Jeg vil prøve Galaxy Note”.

 

Vi må motta begrunnelsen din senest søndag 27. November. Testpilotene vil få tilgang til Galaxy Note i løpet av neste uke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja! det vil jeg!

 

sjekk ut min private hjemmside http://www.wix.com/fredagskvelden/creativ ...den kan jeg jo blogge selv ifra og la andre få vite hva de synes? rettleder meg etter dere.

sikler etter en ny mobil..har en htc sensation nå..helt ok..men drømmer om å få fingrene i en galaxy note...vet jeg er et stykke ifra oslo,...men hvorfor skal det stoppe dere???

 

Håper på et positivt svar :)

 

PS: vet at jeg ikke får den, men hadde likevell vært sykt kult å vært en prøvekanin.

Jeg er også veldig geeky så du får ingen blondie user... ;)

 

Hilsen Samuel

Lenke til kommentar

Ja! det vil jeg!

 

sjekk ut min private hjemmside http://www.wix.com/fredagskvelden/creativ ...den kan jeg jo blogge selv ifra og la andre få vite hva de synes? rettleder meg etter dere.

sikler etter en ny mobil..har en htc sensation nå..helt ok..men drømmer om å få fingrene i en galaxy note...vet jeg er et stykke ifra oslo,...men hvorfor skal det stoppe dere???

 

Håper på et positivt svar :)

 

PS: vet at jeg ikke får den, men hadde likevell vært sykt kult å vært en prøvekanin.

Jeg er også veldig geeky så du får ingen blondie user... ;)

 

Hilsen Samuel

 

Du skal sende en mail...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da har jeg hevet inn en søknad. Og jeg føler at det kan bli en lang tråd med mine opplevelser med flere filmer, bilder og en hel del mengde av tekst som beskriver denne mobilen fra A-Å.

 

Da er det bare å vente å se folkens:) Jeg gleder meg.

Jeg sendte allerede inn min søknad på dette ca 1 time etter at Samsung Norge hadde annonsert dette på Facebook :thumbup:

 

Jeg kommer til å ordne til en enormt bra test av telefonen hvor jeg kommer til å gå inn på absolutt alle detaljer om mobilen fra A til Å om jeg får testet den.

 

Og med at jeg har en Samsung Galaxy S II nå, så vil jeg jo ha noe å teste en Galaxy Note mot :D

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...