Gå til innhold

[Motorola Razr] Finner ikke wifi-nettet


uze

Anbefalte innlegg

Fikk endelig telefonen etter omtrent en ukes ventetid, og var så klart spent over hvordan den ville funke. Den gikk som en drøm i starten, men etter rundt 5 timers bruk, så stoppet wi-fi og funke. Den finner ikke trådløse nettverk som ER her, men det kan ikke være noe galt med nettverket siden de andre i huset har ikke noe problem med å få sin telefon kobla til nettet. Den sier "Scanning..." og noen ganger finner den nettverket, men selv om den er kobla til nettverket, så får jeg ikke tilgang til internett. Noen som har en løsning på dette?

 

Har ikke noe sim kort i den enna, måtte bestile mikro sim.

 

Burde kanskje legge til at noen ganger finner den det trådløset nettverket, får kobla seg til, og det FUNKER. Men noen ganger detter den ut og da begynner det jeg beskrivde ovenfor å skje.

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk endelig telefonen etter omtrent en ukes ventetid, og var så klart spent over hvordan den ville funke. Den gikk som en drøm i starten, men etter rundt 5 timers bruk, så stoppet wi-fi og funke. Den finner ikke trådløse nettverk som ER her, men det kan ikke være noe galt med nettverket siden de andre i huset har ikke noe problem med å få sin telefon kobla til nettet. Den sier "Scanning..." og noen ganger finner den nettverket, men selv om den er kobla til nettverket, så får jeg ikke tilgang til internett. Noen som har en løsning på dette?

 

Har ikke noe sim kort i den enna, måtte bestile mikro sim.

 

Burde kanskje legge til at noen ganger finner den det trådløset nettverket, får kobla seg til, og det FUNKER. Men noen ganger detter den ut og da begynner det jeg beskrivde ovenfor å skje.

 

 

Jeg har ikke hatt noe problem med Wi-fi tilkoblingen. Hvis det fortsetter kan det tyde på at det er en feil med telefonen og at det er en reklamasjon på gang...

Lenke til kommentar

Fikk endelig telefonen etter omtrent en ukes ventetid, og var så klart spent over hvordan den ville funke. Den gikk som en drøm i starten, men etter rundt 5 timers bruk, så stoppet wi-fi og funke. Den finner ikke trådløse nettverk som ER her, men det kan ikke være noe galt med nettverket siden de andre i huset har ikke noe problem med å få sin telefon kobla til nettet. Den sier "Scanning..." og noen ganger finner den nettverket, men selv om den er kobla til nettverket, så får jeg ikke tilgang til internett. Noen som har en løsning på dette?

 

Har ikke noe sim kort i den enna, måtte bestile mikro sim.

 

Burde kanskje legge til at noen ganger finner den det trådløset nettverket, får kobla seg til, og det FUNKER. Men noen ganger detter den ut og da begynner det jeg beskrivde ovenfor å skje.

Regner med at du har skrudd den av og på..si i fra om det fortsetter..hadde tenkt meg denne til jul:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...