Gå til innhold

Pakke har forsvunnet på veien fra amerikansk nettbutikk


nkrystad

Anbefalte innlegg

Den 17. juli i år kjøpte jeg en solbrille gjennom den amerikanske nettbutikken www.surfskatesupply.com.

 

Dessverre har jeg ennå ikke mottatt pakken. Jeg har fått en bekreftelse fra butikken om at pakken har blitt sendt til min adresse, og jeg har også mottatt USPS sitt sporingsnummer (LJ621682093US).

 

I går fikk jeg på nytt et svar fra butikken, og dette var det de skrev:

 

"we do not know what to say ? , if you wanted it with better tracking you

have to spend more money........................we have no answers ...this

is why people dont ship internationally"

Hva er dette for noe tull, og hva kan jeg gjøre for å få gjennomslag her?

 

(De skulle forøvrig ha $15 for å sende pakken til Norge.)

Endret av nkrystad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da kunne du satt i gang en klage/konfliktløsningsprosess via PayPal, men ikke etter så lang tid som 4 måneder (max 45 dager...). Du kan kanskje klage til kredittkortselskapet, om du har linket PayPal opp mot ditt kredittkort og betalt på den måten, men vil ikke anbefale det om du har tenkt å beholde PayPal-kontoen din...

 

Pakkesporingen viser forøvrig (etter mitt syn) at selgeren med stor sannsynlighet ikke har sendt pakken fra seg ("electronic shipping info received", og deretter ikke noe mer)...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pakkesporingen viser forøvrig (etter mitt syn) at selgeren med stor sannsynlighet ikke har sendt pakken fra seg ("electronic shipping info received", og deretter ikke noe mer)...

 

Dette er jo en brevforsendelse, så på bakgrunn av det foreligger det sikkert ikke noe sporingsinformasjon.

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

 

Pakkesporingen viser forøvrig (etter mitt syn) at selgeren med stor sannsynlighet ikke har sendt pakken fra seg ("electronic shipping info received", og deretter ikke noe mer)...

 

 

 

^ What he said.

Sporingen viser jo at pakken ikke har blitt sendt fra butikken til USPS. Dette har ingenting med "international shipping" å gjøre - butikken har bare gitt beng i å sende pakken til postvesenet. Du er med andre ord - mest sannsynlig - blitt lurt av butikken.

 

 

 

Lenke til kommentar

Som C-angel er inne på er dette et brev, og med mindre man har bedt om det(og betalt ekstra for det) så sendes brev uten sporing. Når eg bestiller småting som det ikke haster med å få frem, fra Kina eller USA, så bruker eg brev. Koster tingene over 500 kr så sørger eg alltid for pakke/brev med sporing. Å bestille noe dyrt uten sporing er kundens valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...