Gå til innhold

Her er favorittmobilene våre gjennom tidene


Anbefalte innlegg

Akkurat nå er favoritten min Nokia 6310i:

Nokia-6310i-01.jpg

 

 

Ville nok svart en Siemens-mobil om ikke batteriene på alle har blitt så dårlig, men det er nok på grunn av feil bruk (Nokiaen bodde i billader store deler av sitt liv). Siemens ME45, CX75 og C55 var alle gode mobiler, sistnevnte var antagelig den første telefonen som kunne bruke opptak som ringetoner, dette på en tid hvor polyfoniske ringetoner var nytt. Introen på Smells Like Teen Spirit var latterlig imponerende fra den lille, avrundede saken, bare man klarte å ta telefonen innen 18-24 sek. (avhengig av FW-versjon) var over.

 

Siemens-ME45-02.jpg

Endret av AiKi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var fordholdsvis sein med mobil telefon, ville ikke ha det så ikke vitsen med det. Men den første telefonen ble en motorola (cd 920) fra netcom, med 24 mnd binding solgt av en gate selger til en kr, veldig dårlig avtale :-(

Så hadde jeg 3310 som var en bra telefon, men den eg husker best og har betydd mest for meg i ettertid er se T610 den var suveren... Og der ifra til dagens samsung gallaxy s er det et stort steg. Men pr idag så er det den beste telefonen jeg har hat. (fram til jeg får meg en note da..)

Endret av desverre
Lenke til kommentar

Første mobilen var en Nokia 1611, fikk den i 1999. Bildet viser 1610, var vel identisk.

nokia_1610.jpg

Kuleste telefon er uten tvil Sony Ericsson S700! Jeg eide aldri den, men siklet lenge og hardt!

s700halfopen.jpg

Favoritten er faktisk en som er rundet året nå nylig! Desire Z fra HTC. Endelig et skikkelig tastatur på en touchtelefon, og resten av specsa henger med, ikke som X10 Mini Pro ol, som kjører en stakkarslig 600MHz CPU.

htc-desire-z.jpg

 

Hvordan kunne jeg glemme s700. Har den ennå. Fantastisk . Siklet lenge på denne. Laget kopier av størrelsen av papir for å sjekke.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Kom over tråden og Nokia 3510i er lett den mest holdbare mobilen jeg har vært borti! Noe som gjør den til min favoritt mobil... Mista den en vinter lå ute i 3-4 måneder, naboen fant den der han legger all snøen fra gårdsplassen. Fungerte ypperlig! Den har også gått i baken flere ganger en jeg tørr huske.

Har også badet med den om jeg ikke husker helt feil. Bare synd at jeg ødela tastaturet da jeg begynte og pelle på det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...