Gå til innhold

Tilbakeblikk: Rayman (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt :) .

Forrige gang jeg besøkte familien (to uker siden eller noe) ble det litt mimringstid og Rayman skulle gjennomføres. Men etter en hard kamp mot både vinflasken og Mr Sax, gikk Mr Sax av med seieren. Så når jula kommer, blir det vel et bittert oppgjør nok en gang.

 

Ah, husker enda mer eller mindre hele spillet og mekanismene. Gjorde sterkt inntrykk på meg, dette spillet. Musikken, banene, rekkefølgen på brett osv osv. Det meste sitter som stein.

 

Sammen med resten av den hellige trioen til Playstation: Spyro og Crash Bandicoot. :D

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Husker jeg elsket dette spillet på playstation. Kjøpte det nylig til PS3 og jeg syns spillet er latterlig vanskelig nå, jeg sliter til tider veldig med å komme meg videre nå, var merkbart flinkere da jeg var yngre. Det kan ha noe med at jeg brukte en del flere timer på spillet da enn det jeg har tid til nå.

 

Vel dagens spill er blitt noobifisert. Se på spill fra 80-90 tallet, de krevde faktisk litt skill. Men kidsa i dag er for late til å faktisk gjøre noe selv og skal bli carried gjennom..

 

Se her hva som har skjedd med fps sjangeren:

http://youtu.be/W1ZtBCpo0eU

Endret av LNF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...