Gå til innhold

Sim-spill med fokus på flytting av masse?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er på utkikk etter en viss type simulator, kanskje vanskelig å få tak i, men prøver uansett å spørre dere.

 

Liker veldig godt maskinføringsspill, og ønsker å rigge til en stol med to joysticker og noen knapper for å spille en gravemaskinsimulator.

 

Men problemet er at jeg ikke finner annet enn Digger Simulator 2011, og denne er jo så elendig at jeg ikke med ord kan beskrive det.

 

Er det noen som vet om en kul gravesimulator finnes, og som kan brukes sammen med vanlige spilljoysticker av nyere type? (skal kjøpe joysticker, så blir jo helt nye).

 

Vet at det finnes en del proffe simulatorer til rundt 4-5000 dollar, men det er jo helt uaktuelt haha. Med mindre disse kan lastes ned fra nettet "gratis".

 

Setter veldig pris på alle svar :)

 

EDIT: Generelt sett er det jo et spill som simulerer flytting av masse jeg er ute etter. Det bør vel finnes en del av disse?

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

From dust? :p Litt annerledes enn det du tenkte på da, hehe. Jobber du med flytting av masse og vil ta med jobben hjem? ;)

 

Hehe, nei jobber med IT :p Er kun for gøy at jeg har lyst til å prøve noe slikt :)

 

From Dust har jeg rundet :) Men takk for forslag. Får vel bare innse at det ikke finnes noen særlige ordentlige simulatorer for spesielt interesserte hehe. Er vel heller ganske få som ønsker slike spill så da blir det jo vanskelig for produsenter å tjene penger på noe slikt også :)

 

 

Du kan prøve ut Demolition Company, vet ikke om det er et spill du søker etter. Men der kan du hvertfall flytte på ting og tang + sprenge opp bygninger =)

 

 

Spilt og rundet det :)

 

Men ellers takk.

 

Tråden her kan bare stenges, tviler igrunn på at det finnes noe særlig innenfor det jeg leter etter :)

Lenke til kommentar

hmmm, beklager å være den personen, men du har ikke vurdert å få en jobb med dette?

føltes nok enda bedre når du får betalt for det, men du er muligens for ung ennå?

 

Hehe, nei er faktisk 23 år. Jo jeg har i lengre tid hatt lyst til å ta maskinførersertifikat, men jobber med IT og har en enebolig å ta hensyn til. Men men, kanskje jeg får muligheten til å ta det en gang i fremtiden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...