Gå til innhold

Vant du spill for 1500 kroner?


Anbefalte innlegg

Gratulerer til vinneren, skulle ønske det var meg :)

 

Men, et spørsmål til gamer som spørsmål to: Jeg googlet, og søkte og fant en artikkel fra 2008 som sier

 

"For øyeblikket er det kun 15 spill av totalt 1797 anmeldte, som har fått den høyeste utmerkelsen på Gamer.no."

 

(http://www.gamer.no/artikler/8500/tre-spill-i-potten/)

 

Betyr det at det ikke er noen spill som har kommet igjennom nåløyet de siste 3 årene? :p

 

 

//T

Endret av twhoffma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer til vinneren, skulle ønske det var meg :)

 

Men, et spørsmål til gamer som spørsmål to: Jeg googlet, og søkte og fant en artikkel fra 2008 som sier

 

"For øyeblikket er det kun 15 spill av totalt 1797 anmeldte, som har fått den høyeste utmerkelsen på Gamer.no."

 

(http://www.gamer.no/artikler/8500/tre-spill-i-potten/)

 

Betyr det at det ikke er noen spill som har kommet igjennom nåløyet de siste 3 årene? :p

 

 

//T

ikke kom her og fortell meg at red dead ikke fikk 10/10?

Lenke til kommentar

Jeg hørte at Gamer.no sine artikkelforfattere elsker det når dere klager og griner over at dere aldri vinner :p Om noe, så ville det heller gjort at de hadde hoppet over dere om de kjenner igjenn brukeren/brukernavnet som en av de som griner på hver eneste konkurranse de ikke vinner :p

 

Vi fyller ikke inn brukernavn i disse konkurransene, så den latterlige teorien må du lengre ut på landet med.

 

Grattis til vinneren, og takk for oppklaring i hvordan man fant resultatet på spm 2. Det klådde godt i huden når alle sa det var så enkelt. :)

 

Nå gleder jeg meg bare til adventskalenderen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...