Gå til innhold

[Løst] Rent hypotetisk: Bruke save filen i en cracket versjon av Skyrim i en kjøpt versjon?


Anbefalte innlegg

Tittelen sier det meste: Hvis jeg, rent hypotetisk sett, hadde lastet ned Skyrim ulovlig for å teste det ut, funnet ut at det var verdt et kjøp (veit at det er bra, men vet ikke om pcen min takler spillet) og kjøpt spillet, kunne jeg ha fortsatt å spille på den samme saven med den kjøpte versjonen av spillet?

 

-Everlate

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var så skeptisk til Skyrim, hatet Oblivion og level scalingen der. Det drepte det som var TES for min del. Jeg hadde fått med meg at de hadde gjort forandringer i Skyrim, men forstod ikke helt hvordan.

 

Så jeg lastet det ned, spilte til jeg kom til Riverwood og gjorde Blacksmithing questene der og litt jakt rundt i skogen. Likte det såpass godt at jeg hoppet rett på cdon og kjøpte last ned versjonen og aktiverte koden på steam for så å laste ned lovlig versjon.

 

Når jeg startet opp den lovlige versjonen stod det "Continue" og der var jeg! Prisoner. Fordi jeg enda ikke hadde forstått den tåpelige GUI'en :p

Lenke til kommentar

Ahem, jeg skaffet meg spillet også via alternative kanaler siden folk var så hypet på det, men jeg ikke har noe som helst erfaring fra TES. Lyde skurrer litt dog, dialog forsvinner helt innimellom, kun i spillet, ikke andre programmer/spotify/spill. Usikker på om det er pga alternativ versjon og om det vil forsvinne om jeg kjøper det lovlig. Hadde vært litt surt å bruke penger på det, kun for å oppleve at det er like dårlig lyd som på alternativ versjon.

 

Er i det minste verdt å kjøpe spillet for min del, koser meg såpass

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...