Gå til innhold

"Stengt etter abonnentens anmodning"


Anskar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oj, det var jo ille. Jeg jobbet på kundeservice nesten ett år for mange år siden. En snodig type var den som bare reiv av seg kjeft i 5 minutter fordi han hadde ventet så lenge i kø, og at det var så dyrt å ringe kundeservice..men han brukte 5 minutter på å kjefte på MEG før han kom til saken sin :) Smart.

Lenke til kommentar

Jepp de skal det, det er egne folk på KS som bare besvarer mail, og andre som bare besvarer telefoner. De får inn mailene fortløpende i systemet sitt.

 

De som har jobbet lengst får "fri" fra telefonene for å jobbe med mailer noen dager i uka.

Men Telenor er ingen enkel leverandør da, dessverre, nesten like tungrodd som gamle Sovjetunionen enkelte ganger ... føles i alle fall slik.

Lenke til kommentar

Telenor har svart på mail i dag; kan si det sånn at jeg er ikke fornøyd med svaret, og har stilt to nye spm jeg håper å få svar på i morgen.

Det virker i øyeblikket som de har tatt seg til rette, begått selvtekt, som det heter, så får vi se i morgen om jeg velger å fortsette som telenorkunde eller ikke.

Lenke til kommentar

De har sperret nr ditt pga en ubetalt regning, mao? :p

Nei. Det er snakk om et sk kontantabonnent.

Men jeg vil se hviklet utspill de nå kommer med før jeg gir ytterligere detaljer i saken. Det kan jo vise seg bare å være enn feiltolkning, og uansett er saken av bagatellmessig art.

Det jeg likevel henger meg opp i er at de har gjort dette uten å informere meg, det synes jeg ikke er helt stuerent.

Lenke til kommentar

Det er ganske vanlig at folk klager på stengt kontantkortabn. Fordi de ikke leste kontrakten de skrev under når abn ble tegnet. Det står det at telenor stenger inaktive abn som har vært ubrukt i 13 mnd. Telenor kan ikke ta skylden for at folk ikke leser hva de skriver under på.,

I "kontrakten" min står det 15 mnd, og det har jeg lest.

Lenke til kommentar

Problemet pleide å være at kunden skyldte på Telenor for at DE ikke hadde lest den delen om automatisk stenging etter 15 mnd.

Men når du signerer på abonnementet har du faktisk signert en kontrakt, enten du tror det eller ikke.

 

Jeg opplevde hvertfall sånne samtaler noen ganger i min tid på Telenor Kundeservice for mange år siden.

Kundene tror at siden de ikke har lest noe, så er det ikke deres feil at de ikke vet noe om det heller.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Problemet pleide å være at kunden skyldte på Telenor for at DE ikke hadde lest den delen om automatisk stenging etter 15 mnd.

Men når du signerer på abonnementet har du faktisk signert en kontrakt, enten du tror det eller ikke.

 

Jeg opplevde hvertfall sånne samtaler noen ganger i min tid på Telenor Kundeservice for mange år siden.

Kundene tror at siden de ikke har lest noe, så er det ikke deres feil at de ikke vet noe om det heller.

Men jeg er kjent med at f eks Netcom sender ut varsel i form av et postkort med beskjed før de går til noe så drastisk som å stenge et abonnement. Det handler jo litt å behandle en kunde med respekt i stedet for å ty til selvtekt.

Netcom har for sin del 12 mnd uten opplading av ringebeløp som sin frist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...