Gå til innhold

For høye priser på produkter i Norge?


camkon

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Norge i dag er som alle vet et veldig dyrt land å bo i generelt. Jeg er derfor veldig nysgjerrig på å få vite om det er noen spesielle produkter i Norge dere sterkt skulle ønske hadde en lavere pris. Det kan være absolutt hva som helst som dere føler er overpriset.

Så spørsmålet her er; Hvilke materielle ting skulle dere ønske var rimeligere i Norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt er dyrt i Norge.

<<Alt er dyrt i Norge>> er jo helt feil å si

når man snakker om dyrt må man jo tenke om for den vanlige Nordmann, f.eks elektronikk er nokså billig i forhold til inntekt for den vanlige nordmann

 

 

men siden topicet spør om va jeg skulle ønske var billigere: alt naturligvis...

Lenke til kommentar

Biler er vel egentlig det eneste jeg ofte tenker over er veldig dyrt i Norge. Jeg har ingen sammenligningsgrunnlag, men hvordan er prisene på mat og klær i Norge i forhold til andre land? Jeg vet i hvert fall at jeg fikk kjøpt veldig billige merkeklær og sko i London.

Klær er faktisk billig pr inntekt i Norge (vi kan ikke se på merkeklær for da betaler du for merket ikke tøyet)

Når jeg drar til f.eks Tyrkia så er jo tøyet naturligvis mye billigere der, og vi turister betaler nok mer enn "the avg turk", men om jeg skulle puttet meg i en tyrkisk-inntekt posisjon hadde dette vært sviiindyrt

Lenke til kommentar

Biler er vel egentlig det eneste jeg ofte tenker over er veldig dyrt i Norge. Jeg har ingen sammenligningsgrunnlag, men hvordan er prisene på mat og klær i Norge i forhold til andre land? Jeg vet i hvert fall at jeg fikk kjøpt veldig billige merkeklær og sko i London.

 

For deg er det billig(ere) ja. For den vanlige engelskmannen er merkeklær dyrt, hvertfall ikke noe billigere enn i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...