Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenta plutselig sååå kald mot meg, Fortsettelsen, uff


Anbefalte innlegg

Hei, please noen hjelp meg hvis dere har en ide om hva som skjer her. Har jenta mistet interessen eller er det effekter av angrepille/ kanskje mensen? Kort fortalt:

 

GOD HISTORIE, les pleeeeease :(

 

Intro:

Jeg er 25, hun er 22. Kjenner jenta i snart 5 år, gode venner i 3, vært noe på gang før(kyssing), men misforståelser og ble ikke noe mer. Nå har jeg vært borte i over 2 mnd og vi snakket ut på telefon om hva gikk galt, hvorfor vi ikke ble kjærester og jeg sa at jeg tar steget med en gang jeg kommer til henne. Det likte hun og gledet sånn til jeg kommer. Mobilregninger for oktober, latterlig, langt over 20 timer med taletid bare fra min mobil. Snakket til vi sovnet og vekket hverandre. Til og med stillhet i tlf var ikke pinlig. Snakket også om sexemner ganske fritt. Dette skulle bli noe helt fantastisk.

 

Endelig sammen

Jeg kom hjem til hennes foreldre der hun var, kjenner hele familien hennes og har godt forhold til dem. Hun var sååå glad, og samme kveld når hun la seg, kom jeg inn på rommet og vi begynte å kysse. Hun skulle tidlig på jobb så jeg måtte stoppe der. Dagen etter var det mye kyssing og kos på jobben hennes og kjærtegn hele dagen. Jeg bor hos venner i Oslo, og hun ble med for å overnatte hos meg (hun måtte ha et sted å overnatte i Oslo pga studier). Vi hadde sex denne natta og når vi stod opp, uten noe form for prevensjon, bare satse på å hoppe av i svingen. Om morgen klarte jeg ikke å hoppe av i svingen for å si det sånn, og hun tok angrepille samme dag. Samme dag (mandag) tok vi bussen til foreldrene hennes igjen da hun skulle på jobb, jeg skulle ordne par ting her (da var hun fortsatt glad i meg). Det er snakk om denne uka her.

 

 

Skjedde her da?

Tirsdag, onsdag, torsdag og i dag er hun sååååååå kald mot meg å fy. Som om hun ikke er glad at jeg er her. Hva skjedde? Kan angrepille ha sånn effekt eller har hun mistet interessen rett og slett? :dontgetit: Kan det hende at hun har mensen og det gjenspeiles sånn? Lest meg opp på dette, men aldri opplevd. Kommer på rommet hennes for å gi henne natta kyss, et kyss på kinnet og noe mer...nei, "gååå daaa, jeg må sove".

Noe form for kos fra min side blir ikke besvart på noe måte uansett situasjon og tid på dagen, selv når hun er glad når hun snakker og til og med tuller med familiemedlemmer. Kan bli sur på de også, men kan ofte le sammen med de...og meg da...litt. Det beste jeg kan få er venneklem som før i tiden, hun unngår å kysse når jeg går for leppene hennes (blir bare kyss på kinnet). Ga henne blomster i går (veldig fine også), fikk en varm takk, men ikkkkke noe mer. Moren hennes ble nesten sjokkert og sa: ikke noe klem fra deg? ikke noe kyss? se på de blomstene. Foreldrene hennes er ikke klare over hvor langt forholdet vårt har gått, de vet bare at jeg liker henne og synes at vi burde være sammen.

HVA SKJEEEER HER? :(

Endret av Vod kaNockers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja , du kan jo ha ødelagt fullstendig om du BA henne om å ta angrepillen.

Det kan selvsagt også være mensen, men akkurat nå bør du bare spørre henne rett ut om noe er galt og om det er noe dere kan snakke om fordi du føler at du har gjort noe galt. Si det rett ut at hun er alt for deg så kan det være at alt ordner seg.

Lenke til kommentar

Tja , du kan jo ha ødelagt fullstendig om du BA henne om å ta angrepillen.

Det kan selvsagt også være mensen, men akkurat nå bør du bare spørre henne rett ut om noe er galt og om det er noe dere kan snakke om fordi du føler at du har gjort noe galt. Si det rett ut at hun er alt for deg så kan det være at alt ordner seg.

Jeg ba henne ikke om å ta angrepille, kan alt om prevensjon selv om dette var første gang for meg, noe hun visste. Hun virket til å ha stålkontroll, noe jeg stolte på. Når jeg dobbelsjekket med henne dagen etter tullet vi en del om å bli foreldre, men hun sa selv at hun tok en angrepille (før det har jeg ikke nevnt noen ting om det engang).

Ja, snakke med henne tenkte jeg i går, men hvis dette er noe menstruasjons greier eller effekter av angrepille, er jeg redd for å gjøre ting verre ved å spørre hva som er galt, hva jeg gjør galt. Hva synes dere?

 

Angrepillen inneholder en brukbar dose hormoner. Så den kan klusse ting til. Jeg snakker av erfaring. Har kjøpt en del piller til eksen i min tid.

Hvor lenge klusser den ting til da? Er nå 4e dag siden hun tok den.

Lenke til kommentar

Det er mye hormoner i en slik pille. Så kanskje du bare skal holde ut noen dager og se det an? En abort, uansett hvor langt barnet er på vei er sterkt, spesielt for jenta. Det har jeg fått erfare den harde måten.

 

Jeg har ingen konkrete svar men du kan jo søke litt på angrepiller og bivirkninger.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=489722

 

Men fortsett å holde kontakten for det. Ikke bli sjokkert om hun avviser en arm over skuldra eller lignende. Gi det litt tid, og dersom det ikke går seg til må du ta det opp. Ikke gjør som meg og utsette en så viktig samtale som det der i uker.

Lenke til kommentar

Det er mye hormoner i en slik pille. Så kanskje du bare skal holde ut noen dager og se det an? En abort, uansett hvor langt barnet er på vei er sterkt, spesielt for jenta. Det har jeg fått erfare den harde måten.

 

Jeg har ingen konkrete svar men du kan jo søke litt på angrepiller og bivirkninger.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=489722

 

Men fortsett å holde kontakten for det. Ikke bli sjokkert om hun avviser en arm over skuldra eller lignende. Gi det litt tid, og dersom det ikke går seg til må du ta det opp. Ikke gjør som meg og utsette en så viktig samtale som det der i uker.

Ja, spørsmålet er: hvor lenge skal jeg vente da, er 4e dag i dag med kald skulder fra henne. Hun forsov seg litt i dag, så jeg gikk inn for å vekke henne. Når hun ble våken, prøvde jeg å sette meg ved siden av henne, noe som gikk fint på tirsdag (ligge litt og snakke før hun står opp). Nå sa hun bare "gå gå gå, jeg må stå opp og kle på meg og dra på jobb". Hun hadde ikke spesielt dårlig tid. Hennes mor snakket med henne istad på telefon og jeg hørte moren sa selv at hun må ta det med ro, at hun er så sint i det siste.

Lenke til kommentar

Prøv å ikke vær så needy.

Godt poeng, er klar over det, men samtidig hvis jeg ikke prøver noe hva da? Må jo vise mine følelser på noe måte, eller så går det vel helt feil hvis ingen av oss tar initiativet til noe som helst.

 

Men har siden onsdagen skjønt at her kan jeg ikke gjøre mye bortsett fra å irritere henne, så jeg holder meg myyyye tilbake.

Kunne reise til Oslo i morgen for eksempel, men er 99% sikker på at hun blir irritert at jeg reiser bort også. Vi skal til Oslo på søndag, hun har studier, jeg har et møte.

 

Skal også på båttur til Danmark i neste uke som vi bestilte for en mnd siden :hmm:

Lenke til kommentar

Så det ser ut som om jeg kan ha rotet det til ved at hun måtte ta en angrepille og ha det elendig i en viss tid fremover.

Hva sier folk her på forumet da? Holde ut til neste uke og se om noe skjer eller prøve å snakke med henne i kveld for eks?

 

Edit: jdmik, regner med at du synes jeg burde vente, siden jeg vil ellers fremstå som needy, ikke sant?

Endret av Vod kaNockers
Lenke til kommentar

Altså jeg sier ikke at du skal ta totalt avstand fra henne, men kanskje droppe å f.eks sitte ved siden av henne i senga hver morgen, og hvis du f.eks sender mye meldinger kanskje trappe litt ned på det etc.

 

Når det kommer til det med å snakke om det, så vet jeg ikke helt, siden hun praktisk talt jaga deg ut av rommet. Jeg ville ikke venta alt for lenge til det iallefall, men kanskje lodde stemninga om du skulle ta det ikveld eller en annen gang om hun er i bedre humør.

Lenke til kommentar

Altså jeg sier ikke at du skal ta totalt avstand fra henne, men kanskje droppe å f.eks sitte ved siden av henne i senga hver morgen, og hvis du f.eks sender mye meldinger kanskje trappe litt ned på det etc.

 

Når det kommer til det med å snakke om det, så vet jeg ikke helt, siden hun praktisk talt jaga deg ut av rommet. Jeg ville ikke venta alt for lenge til det iallefall, men kanskje lodde stemninga om du skulle ta det ikveld eller en annen gang om hun er i bedre humør.

Gjør det ikke hver morgen, men det virket passende i dag, til hun ble "bananas".

 

Kan tilføye at jeg vet hun var ute etter et langt og seriøst forhold (generelt) og alt vi snakket om tatt i betraktning, ville hun ha seks med meg kun hvis jeg var ute etter et seriøst forhold.

 

Takk til alle som gidder å svare, det hjelper meg stort, da jeg har holdt dette inn i meg siden i går. Skal såklart oppdatere hvordan hun oppfører seg de nærmeste par dager.

Lenke til kommentar

Spør henne hva faen som skjer? Si fra at du gidder ikke dulle med henne om hun skal være så avvisende hele tiden. Så holder du deg for deg selv litt og sier at hun får si fra når hun har blitt i bedre humør. Ikke vær furtete når du sier det, men bestemt! Du skal ikke måtte finne deg i sånt tull når hun ikke gir noen forklaring på saken.

 

Men fra egne erfaringer så høres det også ut som dere har hatt så sinnsykt mye samvær i form av samtaler og telefoner, kos og sex at det har rett og slett blitt litt overkill for henne. Så da tror jeg nok det er enda viktigere at du sier fra og lar hun ta initativet neste gang. Jo mer du prøver nå, jo mer irritert blir hun. Det gjør ting bare vondt verre. Litt for din egen selvrespekt sin del også, si fra og gjør dine ting til hun er blid igjen!

Lenke til kommentar

Oppdatering:

Hun kom hjem, da snakket jeg en del på mobilen. Vi bare hilste på hverandre, hun var hjemme i kanskje 1 time før hun plutselig sa at hun drar til ei veninne (kjenner hvem det er). Jeg spurte alene? Ja sa hun, det er en slags jentekveld, jeg lovte. Hun dro uten å si noe mer eller se på meg. Jeg holdte meg tilbake og ga henne masse rom.

 

Vet ikke om hun sa det på tull, men hun sa noe om en hodepine i 3 dager til broren sin som maste.

 

Begynner å tro mer og mer at dette her kommer ikke til å gå bra :(

 

Tror også at dette her er latterlig nå, kanskje jeg gidder å konfrontere henne i kveld.

Endret av Vod kaNockers
Lenke til kommentar

Har vanskeligheter for å tro at dette bare er virkningene fra hormonene i angrepillen. Jeg har selv tatt angrepille to ganger og har ikke merket noe på humøret i det hele tatt. Dette er nok ganske forskjellig fra person til person, men tror likevel det må ligge noe mer bak oppførselen hennes..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...