Gå til innhold

Radeon HD 7900 i januar


Anbefalte innlegg

Inntil det kommer offisielle utalelser fra AMD/Nvidia så må alt regnes som fiktivt. Selv da kan man regne det som 75% sannsynlig at det er som oftest er snakk om papirlanseringer.

 

I tillegg er Fudzilla omtrent like treffsikker som hvermansen som ikke forstår at de taper penger på høyrisiko aksjer.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Inntil det kommer offisielle utalelser fra AMD/Nvidia så må alt regnes som fiktivt. Selv da kan man regne det som 75% sannsynlig at det er som oftest er snakk om papirlanseringer.

 

Så negativ du skulle være i dag da :) Når jeg tenker tilbake til siste lansering har det meste av rykter fra både se og hør og her og nå holdt sånn passe mål?? siste jeg kan huske var ati x1800, det var ikke måte på hvor det skulle revolusjonere det meste.

Lenke til kommentar

I tillegg er Fudzilla omtrent like treffsikker som hvermansen som ikke forstår at de taper penger på høyrisiko aksjer.

Jepp,

Kobler man i tillegg inn Charlie Demerjian fra Semi Accurate sitt innbitte hat mot alt som har med Nvidia og gjøre så blir det en vinnende kombinasjon! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mye tilsier at 2012 vil bli et spennende år for dataverdenen da vi får mange nye produkter på markedet som kan være verdt å ta en titt på.

Jah.. nå har jo dataverdenen stått stille i noen år, så...

 

Jeg har også lagt merke til at det ofte kommer sol etter regn.

 

Stått stille i noen år? Excuse Moi? Hvis det er noe dataverdenen ikke har gjort så er det å stå stille.

Lenke til kommentar
Mye tilsier at 2012 vil bli et spennende år for dataverdenen da vi får mange nye produkter på markedet som kan være verdt å ta en titt på.

Jah.. nå har jo dataverdenen stått stille i noen år, så...

 

Jeg har også lagt merke til at det ofte kommer sol etter regn.

 

Stått stille i noen år? Excuse Moi? Hvis det er noe dataverdenen ikke har gjort så er det å stå stille.

Nettopp derfor jeg prøvde å være ironisk ved å antyde at utsagnet om 2012 som jeg siterte ovenfor var like intetsigende som å si at det ofte kommer sol etter regn... ;-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...