Gå til innhold

Skyrim PC screenshots


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er et par bilder i 1920x1080 Ultra high settings med 16x aniso og 8x fsaa.

Dette er utvilsomt det beste jeg noensinne har spilt og sett av grafikk. I Witcher 2 ser nok teksturene på karakterer skarpere og et hakk bedre ut, men helhetlig knuser Skyrim alt jeg har sett så langt.

Du blir sugd inn i denne verdenen så fort du setter fot i den og det er mildt sagt jævlig vanskelig å komme seg ut av den igjen :p

post-238844-0-27376800-1320953934_thumb.jpg

post-238844-0-31198800-1320953946_thumb.jpg

Endret av Raggz1967
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke så veldig imponert over grafikken, synes til om med at Gothic 3 med siste CP ser bedre ut, mer "ekte". Var rett og slett noe daft og dødt over disse bildene, akkurat samme følelsen jeg fikk i Oblivion. Alt var for rent og glatt

 

Men det kan jo arte seg annerledes når man faktisk spiller det

Endret av krist2
Lenke til kommentar

Ikke så veldig imponert over grafikken, synes til om med at Gothic 3 med siste CP ser bedre ut, mer "ekte". Var rett og slett noe daft og dødt over disse bildene, akkurat samme følelsen jeg fikk i Oblivion. Alt var for rent og glatt

 

Men det kan jo arte seg annerledes når man faktisk spiller det

De bildene som ble postet sist her var jo nydelige. Det åpne terrenget er jo fantastisk uansett nesten ^^ Gleder meg enormt til å oppleve det selv!

Lenke til kommentar

Ikke så veldig imponert over grafikken, synes til om med at Gothic 3 med siste CP ser bedre ut, mer "ekte". Var rett og slett noe daft og dødt over disse bildene, akkurat samme følelsen jeg fikk i Oblivion. Alt var for rent og glatt

 

Men det kan jo arte seg annerledes når man faktisk spiller det

De bildene som ble postet sist her var jo nydelige. Det åpne terrenget er jo fantastisk uansett nesten ^^ Gleder meg enormt til å oppleve det selv!

 

De ser pene ut uten tvil, men samtidig så synes jeg det ser litt sterilt ut. Det bør ligge litt mer ting, søppel og lignende rundt. Dette er jo i en middelaldersetting. Dette er jo noe som Gothic 1-3 og Risen gjør bedre. De lager en mer troverdig skitten verden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...