Gå til innhold

Asus annonserer monster-nettbrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med H.264 high profile video?

Dette er jo skikkelig dårlig på Tegra2

 

1080p 40Mbit/s high profile støttes av chipsett. OEM kan selv sette en begrensning om de har lyst.

1080p main profile encoding støttes også.

 

edit: de har en langt mer grundig gjennomgang av tegra3 på anandtech

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar

Sikkert et dumt spørsmål, men jeg drister meg til å spørre likevel. Kan man lade mobilen på USB porten? Kanskje asus'n kan hindre at mobilen dør ut så alt for tidlig på noen av de lengre reisene mine :p

 

På "forrige" Transformer fikk telefonen min strøm via USB-porten på docken. Testa ikke over tid, så har ingen anelse om hvor effektivt dette er... dog, ladeikon på telefonen dukket opp.

Lenke til kommentar

Jeg trenger denne. :dribble: Jeg vet ennå ikke hva jeg trenger den TIL, men jeg trenger den.

 

Klarer ikke helt å se for meg situasjoner hvor mangel på 3G byr på noe problem, når det er så enkelt via telefonen... De aller fleste i målgruppa må da ha en telefon som kan dette, og med seg i lomma til enhver tid uansett?

 

Er det påtenkt noe alternativ til android på den?

Endret av Onkel
Lenke til kommentar

Har en Asus EEE Transformer og er veldig fornøyd. Testet en Samsung Galaxy 10.1 i sommer og vil faktisk si at ASUS'en er veldig lik i det meste, det at den kommer med tastatur gjorde at jeg endte med denne. Ser nå at ny verjon kommer, og jeg håper kameraet er bedre enn på den jeg har. Da blir det nok arbeidsverktøy for kjæresten min, da hun er avhengig av et bedre kamera enn det forrige generasjon kan levere. Det er vel for så vidt et problem med de aller fleste førstegenerasjons tablets.

Lenke til kommentar

Ser bra ut, hadde egentlig bestemt meg for Samsung Galaxy Tab 10.1, lurer på hvem som kommer først med ICS... Hva gjør Asus med GUI knotra Samsung's TouchWiz?

 

Kjøp ASUS!. Den kommer til prisen som iPad2 16GB Wi-fi ble lansert med i dollar, så regner med det samme gjelder her i Norge, så den vil komme til sånn 3500-4000 kr, villej eg tro. Kommer den senere med ICS er det ikke langt etter, men du sløser hvis du kjøper Tab. Denne her er en revolusjon. På noen områder er den 5X raskere enn Taben.....

Lenke til kommentar

Har en Asus EEE Transformer og er veldig fornøyd. Testet en Samsung Galaxy 10.1 i sommer og vil faktisk si at ASUS'en er veldig lik i det meste, det at den kommer med tastatur gjorde at jeg endte med denne. Ser nå at ny verjon kommer, og jeg håper kameraet er bedre enn på den jeg har. Da blir det nok arbeidsverktøy for kjæresten min, da hun er avhengig av et bedre kamera enn det forrige generasjon kan levere. Det er vel for så vidt et problem med de aller fleste førstegenerasjons tablets.

 

Transformer Prime kommer med 8mp og 1,3 mp kamera. 8mp kameraet har 2.4 (eller var det 2.2?) lens, samme som i iPhone 4S, dvs at den er god til å ta bilder der det er mørkt. Har og bildestøyreduksjon, vet ikke så mye om kameraet, og det må nesten testest, er ikke like lett å se hva som er bra kamera når du ser på specs, men ser ut som et veldig bra kamera. Akkurat som det andre så utklasserer det konkurrentene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...