Gå til innhold

Ekstremt dårlig serivce fra Amentio.no


Anbefalte innlegg

Nå er det snart to uker siden jeg bestilte de nye delene til pc-en min. Jeg har ringt flere ganger, og blitt fortalt det samme hver eneste gang. "Varene er hos deg i morgen."

 

Når jeg ringe i dag så fikk jeg høre at varene ikke har blitt sendt engang.

 

Dette er helt latterlig. Hvordan kan noen ta denne butikken seriøst?!

 

Jeg skal ALDRI handle på Amentio.no noen gang igjen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det snart to uker siden jeg bestilte de nye delene til pc-en min. Jeg har ringt flere ganger, og blitt fortalt det samme hver eneste gang. "Varene er hos deg i morgen."

 

Når jeg ringe i dag så fikk jeg høre at varene ikke har blitt sendt engang.

 

Dette er helt latterlig. Hvordan kan noen ta denne butikken seriøst?!

 

Jeg skal ALDRI handle på Amentio.no noen gang igjen!

Jeg har en venn jeg har hjulpet med service purringer hos amentio. Han har nå gått uten pc i 8 måneder. Og det eneste Amentio kan si om saken er at de ikke har en serviceavdeling enda som håndterer saker som dette. Det eneste jeg har fått bekreftet gjennom flertallige samtaler med konkursbo, leverandør, grossist, verksted og delverksted. Har jeg funnet ut at Amentio faktisk ikke vet hvor datamaskinen er. Den er borte.

 

Ifølge forbrukerloven er det 31 virkedager med delevent før kunde kan heve kjøpet. Dette har vi bedt om skriftelig flere ganger uten å få svar. Amentio har overhodet ingenting å gjøre i ett oligopol med Elkjøp, Lefdal og Expert. Null service, og null kundebehandling

Lenke til kommentar

At folk aldri lærer. Er det en butikk du bør sky som pesten, er det nettopp Amentio, det viser historien. De har tilsynelatende lave priser, men bakom de lave prisene er det null service og null hjelp om noe skulle gå galt, er komplett umulig å få noen i tale, det blir tyst som i graven.

 

Som flere her, Stay Away!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...