Gå til innhold

Naughty Dog strekker seg langt for å fikse Uncharted 3


Santar

Anbefalte innlegg

Spillutvikler Naughty Dog, som står bak det nylig utgitte Uncharted 3 til ps3 går virkelig langt når det kommer til å høre på sine fans og å fikse problemer med spillene sine.

Det har dukket opp rapporter på nettet om at siktingen under storymodusen i Uncharted 3 oppfører seg merkelig.

Naughty Dog har sett på problemet men kunne ikke si de fant ut noe.

 

Fans på nettet er som vanlig ikke fornøyde og klagingen og diskusjonene rundt dette problemet har fortsatt.

Naughty Dog slo seg ikke til ro med dette dog, for noen timer siden la en av de ansatte hos Naughty Dog ut en melding på det populære spillforumet Neogaf hvor de etterspurte medlemmer av forumet som kjenner til problemet i spillet. De ville at folk fra spillforumet som bodde i nærheten av spillutviklerens lokaler skulle komme innom og hjelpe til med å løse sikteproblemet.

To medlemmer av forumet har nå vært hos Naughty Dog og som spillutvikleren sa selv i en melding på forumet:

"We had two folks in Awesomesauce and Cartridgeblower. Unfortunately, they made it out alive.

We think it was really fruitful. Stay tuned."

 

Jeg må si jeg synes dette er virkelig bra gjort av Naughty Dog, tenk å gå til slike steg for å fikse spillet, tilogmed når de selv ikke klarte å finne problemet. Det å invitere fans til å komme innom og bidra, godt gjort Naughty Dog!

 

Slik skulle alle spillutviklere vært, høre på sine fans og gjøre det de kan for å forbedre og fikse på spillene.

Endret av Santar
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt synd det ikke klarer å fikse problemer selv :dontgetit:

Men må bruke forum folk som inspirasjon :!: herregud

 

Det er ikke synd nei, det får problemene fikset fortere og sannsynlig til lavere kostnader siden de slipper å bruke flere mnd på noe som de nå får fikset på en uke.

 

Bruke folk fra forum som inspirasjon? Veldig lite gjennomtenkt post du har slengt fra deg. Det er "folk fra forum" som er noe som heter forbrukere, og det er nettopp disse som vet hvordan spillet er, virker og ikke virker.

 

Det er utallige eksempler på spill der gamere sitter og har funnet bugs og feil på nyutgitte spill lenge før spillutviklerene i det hele tatt har rukket å trekke pusten. Så å bruke forbrukerene sine ferdigheter til å få ett enda bedre sluttprodukt er det motsatte av synd, det er noe ALLE burde gjort, og det er ett knippe spillselskaper som burde ta til seg dette som blir gjort å begynne å implementere dette i sin egen utvikling.

Lenke til kommentar

Litt synd det ikke klarer å fikse problemer selv :dontgetit:

Men må bruke forum folk som inspirasjon :!: herregud

Nå var det nok heller det at Naughty Dog nok hadde spillt seg blind på kontrollen i spillet siden de tross allt har jobbet med og spillt det i flere år nå.

 

Jeg synes det var et veldig flott tiltak av dem jeg.

Lenke til kommentar

Problemet er at de forsøker å gjøre multiplayer mere likt gears serien :!: desverre ikke helt uten hell. Andre fokus på mere adventure i multiplayer har vært bedre for serien synd dette

siden historien er knall solid.

 

Denne diskusjonen allerede død, for du vet tydeligvis ikke hva du snakker om.

Endret av LunaticFanaticHD
Lenke til kommentar

..men å filtrere bort spillere som lagger, og matche til lokale spill - det gjør de ikke. Selv om de vet at spillet ser bedre ut om ikke 99% av spillene hakker, eller at kulene ikke virker på spillerne, du blir drept av usynlige granater, osv.

 

Skikkelig håpløst. Sony hadde plutselig tak på en type spillere som vanligvis aldri ville vurdert å kjøpe konsoll - med å tilby en tjeneste som var prikkfri og stabil hele tiden. Ideen bak MAG for eksempel var at du skulle ha så lange spill at det kunne være mulig å droppe inn for klanen i en del av spillet, og så forlate spillet etter en halvtime etter å ha kommet til det neste stadiet i oppdraget, osv. Kvaliteten på tilkoblingene ville være garantert, du kunne ikke jukse, du ville ikke ha en Kinesisk bande som warpet rundt hjørnet, osv.

 

Underveis ble det til at "Herredømme" ble kortere, farten ble skrudd opp til 11, all tilkoblingssjekk ble tatt bort, og klan-funksjoner ble styrt inn på den måten at du kunne bestemme nøyaktig hvor i spillet du skulle delta (heller enn å bli matchet inn etter beste mulige sammen med resten av spillerne).

 

Resultat - samme Kinesiske banden som warper rundt hjørnet, spillet lagger, det er masse twitching, lite strategi til tider, ikke noe særlig mål eller mulighet til å gjøre direkte avgjørelser i real-time. De "beste" spillerne er front-soldater som spammer med-kit, og viktigst av alt: Haglene har optisk sikte...

 

Men selv etter at Sony og Zipper herjet så ille med det spillet, så er det fremdeles det beste online spillet på psn.. Ikke minst på grunn av at alle de andre gode forsøkene med hvordan online og offline skulle være sømløst (LBP og WipeoutHD, for eksempel) gikk i baret på grunn av det samme styret med at de tok bort matching filter. Så nå hakker det om du spiller WO:HD, og LBP. Ikke noe 60fps følelse her, nei...

 

Synd at Sony, og spesiellt Sony i Europa, har så ufattelig vanskelig for det noen ganger..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...