Gå til innhold

Denne funksjonen har du ventet på

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig ønsker jeg ikke å bruke en sånn funksjon. Dette pga at man opplever at oppdateringer kan inneholde nye "alvorlige" bugs, samt at det kan legges til funksjoner man absolutt ikke ønsker....nei, liker best å lese brukererfaringene med nye oppdateringer før jeg gjør det selv :)

• Liker 1
Skrevet

Min Market-app ble hvertfall oppdatert i løpet av natten. Ser greit ut.

Men jeg savner muligheten for å legge til apper i en slags "watch list".. Altså en måte å huske interessante app'er som man kommer over, men ikke nødvendigvis vil installere der og da..

• Liker 2
Skrevet

Fungerer ypperlig på min Galaxy S 2. APK kan lastes ned fra XDA for de som vil prøve. På nettbrettet mitt ser den imidlertid ikke så bra ut. Tydelig at størrelsen på ikoner og bokser ikke tilpasser seg skjermstørrelsen enda.

Skrevet

Denne fikk jeg for flere dager siden automatisk på Desire med CyanogenMod og Android 2.3.7, så Google har tydeligvis allerede sendt den ut.

Skrevet

Denne er i hvert fall fire dager gammel.

Jeg har SGSII helt original, og ikonet mitt forandret seg for fire dager siden. Jeg var spent på endringene, men fant ingen. Når jeg nå gikk inn og sjekket, lå alternativene allerede klare.

Skrevet

Hvis man har på auto-oppdater, vil man får spørsmål om en app har endret permissions/rettigheter?

Litt sketchy hvis ikke, da folk kan endre en app og legge inn keyloggers og annet piss ..

Skrevet

Hvis man har på auto-oppdater, vil man får spørsmål om en app har endret permissions/rettigheter?

Litt sketchy hvis ikke, da folk kan endre en app og legge inn keyloggers og annet piss ..

Sikkert.

Skrevet

Jada, auto-update gjelder bare når en oppdatering _ikke_ har endret på rettighetene, da må man inn og manuelt oppdatere de (kan heller ikke bruker "update all"-knappen for apps som har fått endret rettigheter).

Skrevet

Jeg vil heller ha muligheten til å masseskru av og på autooppdatering for alle apps.

Også vil jeg heller ha muligheten til å ikke vise temaer, bakgrunner o.l. når jeg søker etter apps, og tilsvarende muligheten til å velge å bla gjennom themes som passer med bestemte apps. *Syte, syte* :p

• Opprett ny...