Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Vil heller dø enn å gå tilbake til HoN. Det spillet blir dårligere og dårligere for hver patch som kommer, og for noen måneder siden ble det faktisk tilnærmet lik unplayable på grunn av de idiotiske endringene. Både dota1 og dota2 eier hon.

 

Jeg synes fremdeles dota1 er best, men dota2 er fremtiden, så er jo bare å get used to it.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man diskuterer Dota 2 blir det jo en diskusjon der å diskutere forskjellen på dota2/hon/lol relevant, så sant det ikke utarter seg til noen fanboy diskusjon :p

 

Hmm, rart da, en kompis av meg klagde senest igår om den delayen. Han spiller LoL da, jeg spiller HoN. Men kompisen min var svært klar på at det var det han mislikte mest.

 

Gleder meg til å teste det ut thou

Lenke til kommentar

Hmm, rart da, en kompis av meg klagde senest igår om den delayen. Han spiller LoL da, jeg spiller HoN. Men kompisen min var svært klar på at det var det han mislikte mest.

Da har han kommet over en uheldig server. Det er 50ms lerp over serveren, men det merker du ikke noe særlig til. Jeg spiller selv med 180ish apm, og da merker du fort om det er noe lag

Lenke til kommentar

Vet det fortsatt er beta, men valve burde klart å implementere features som vote, swap og forskjellige gamemodes med kun noen få linjer kode. Hadde gjort spillet mer spillbart.

 

Men eller synest jeg det er mer underholdene å spille Dota 2 enn HoN, men er sikker kun fordi det er nytt å litt spennende fortsatt.

Lenke til kommentar

Spill HoN istedenfor. Liker det bedre (personlig) og uavhengig om du er enig med meg eller ikke er det likevel et veldig godt alternativ.

 

Dota 2 er overraskende lite morsomt

 

(edit: Altså, hvis du ikke har mulighet til å skaffe deg dota2.)

 

 

Du sier noe der.. virket litt bugga.. spilte en 10-20 games, men ble liksom... vet ikke... det var overraskende lite morsomt, enig der altså. Spelt 1500 hon games og synes det blir ganske likt, men nytt på en helt annen måte, og at i de matchene jeg spilte var det liksom unbalance til tusen... var liksom 1 på hvert lag som ble op, og det det hele var stort sett veldig tilfeldig. Alle picker 5 agility hereos, ingen kjøper courier osv... ganske frustrerende i lengden! såklart nå spiller jo jeg solo da. kjenner ingen andre tidligere hon mates som har dota 2 beta.

 

...Er ganske bored for tiden, savner noe morro å spella.

Lenke til kommentar

Med tanke på at det ikke er noe ranking-system på betaen enda, har ikke din personlige skill noe å si for hvem du havner på lag med. Dette innebærer at skillforskjellene innad i laget kan være utrolig store, dette satt sammen med en lav spillerbase er hva som gjør at det hele virker mer "tilfeldig". Når spillet slippes og du får massevis av spillere vil dette jevne seg ut og du vil havne mot spillere på samme nivå som deg

Lenke til kommentar

Med tanke på at det ikke er noe ranking-system på betaen enda, har ikke din personlige skill noe å si for hvem du havner på lag med. Dette innebærer at skillforskjellene innad i laget kan være utrolig store, dette satt sammen med en lav spillerbase er hva som gjør at det hele virker mer "tilfeldig". Når spillet slippes og du får massevis av spillere vil dette jevne seg ut og du vil havne mot spillere på samme nivå som deg

 

 

Burde det ikke være de mest dedikerte som får tilgang da...? føler at nabbs andelen er utrolig stor iforhold til det den burde være?

Lenke til kommentar

Burde det ikke være de mest dedikerte som får tilgang da...? føler at nabbs andelen er utrolig stor iforhold til det den burde være?

Hahaha, hvem som får beta er utelukkende basert på hva man lirer av seg av ljug på den survey-saken, så det er ganske vanskelig å begrense beta til de som faktisk er flinke (og jeg tror ikke det akkurat er noen høy prioritet for valve uansett)

Lenke til kommentar

De har valgt ut en veldig bred demografi av spillere. Fra faste tilhengere til folk som bare har spilt LoL, sikkert viktig med et bredt spekter for å få en mer realistisk representasjon av den endelige spillerdemografien. Også viktig å huske at mange folk har gitt keys til totalt uerfarne venner for å få de interessert.

 

System-specs har nok også en del å si.

Lenke til kommentar

Burde det ikke være de mest dedikerte som får tilgang da...? føler at nabbs andelen er utrolig stor iforhold til det den burde være?

Hahaha, hvem som får beta er utelukkende basert på hva man lirer av seg av ljug på den survey-saken, så det er ganske vanskelig å begrense beta til de som faktisk er flinke (og jeg tror ikke det akkurat er noen høy prioritet for valve uansett)

Så den eneste måten å få beta-key på er gjennom survey? Det var nytt for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...